Ser dere noe?

Hei! Jeg fikk skyggestrek på de tre første testene jeg tok med merket clearblue. Så tok jeg den digitale testen isteden, og da var det ingen tvil :) Anbefaler den!

Jeg stod med den i hånda på apoteket, men havnet på a1 i stedet. Søren. Men du fikk sikkert sterkere enn den skyggen her?

Hmm, skimter "noe" på bildet her. Kanskje du kan teste om et par dager? Da bør den være litt sterkere :)

Det er noe der ja. Men var ikke lett å se.

Nei, man må nok ha et sterkt ønske om å se den :p Derfor jeg tror det bare er slik testen er.

Mine sånne billigtester viste jo ingen strek på meg. Men a1 viste strek. Riktig nok ikke kjempe tydelig. Men den var der.

Jeg er 95% sikker på at jeg er gravid, så jeg tror disse billigtestene ikke gir utslag. Skal prøve a1 i morgen.

Hvor mange dpo er du og er du sikker på at EL var da du tror?

Ta heller digial cb. Virker mye greiere. Jeg kjøpte a1 fordi sambo er gjærrig på sånn.

Jeg har to a1, så jeg gidder ikke kjøpe mer. Er 13 dpo, men kan være + - en dag. Har IKM i dag eller morgen.

Hoho, jeg klarte selvsagt ikke vente, og a1 slo ut svakt, men ganske utvilsomt positivt!

Eg trur du absolutt er gravid. Dette ser akkurat ut som mine tester!!!! Eg trur eg kan sei GRATULERER!!!
Eg såg streken på den første, og eg ser den absolutt ein ROSA strek på denne!

Ta neste test om 1-2 dager, og då er streken garantert sterkere :D Utrulig gøy :D :D

Back
Topp