Ser dere noe her?

MaVo91

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Junilykke 2022
Fikk igår 5dp5dt ultra svak men rosa strek, den vistes ikke på bilder og forsvant helt etter 1 time ca.

Idag 6dp5dt fikk jeg igjen svak strek, men litt sterkere enn igår.

Ser dere den eller har jeg blitt helt tullerusk ? :anyone:schocked028

Vedlegg

• Snapchat-109268082.jpg
    Snapchat-109268082.jpg
    326,3 KB · Visninger: 149
  • 20210912_094350.jpg
    20210912_094350.jpg
    1,4 MB · Visninger: 153
Ser kanskje antydning på bilde nr 2, men kvaliteten blir veldig dårlig når man laster opp bilder her.

Kjipt, men tror du bare må vente og se :Heartred

Ser kanskje antydning på bilde nr 2, men kvaliteten blir veldig dårlig når man laster opp bilder her.

Kjipt, men tror du bare må vente og se :Heartred

Var veeldig svak strek også sjø så vanskelig å få den på bilde. Men den var definitivt sterkere enn igår. Igår var den suuupersvak og kunne bare så vidt skimtes. Da ble den også borte etter 1 times tid.

Fikk igår 5dp5dt ultra svak men rosa strek, den vistes ikke på bilder og forsvant helt etter 1 time ca.

Jeg skimter noe, men vanskelig å si! Blir spennende i morgen :D

Har du tatt ovitrelle?

Den er slik nå etter å ha tørket og logget noen timer

Vedlegg

• 20210912_114004.jpg
    20210912_114004.jpg
    783,8 KB · Visninger: 121
  • 20210912_113939.jpg
    20210912_113939.jpg
    493,8 KB · Visninger: 122
Den er slik nå etter å ha tørket og logget noen timer
Ser absolutt en strek. Rfsu har rykte på seg for å slå ut ganske sent. Håper du får sterkere strek i morgen :smiley-angelic001

Ser absolutt en strek. Rfsu har rykte på seg for å slå ut ganske sent. Håper du får sterkere strek i morgen :smiley-angelic001

Fikk jo som sagt strek som var svakere enn dette igår, men det var på babyplan sin tidligtest. Var tom for de så måtte ta rfsu idag. Å den var slik. Hååper det blir sterkere snart å at det er en eskimostrek som klamrer seg fast:dummy::angel8

Ta ut av pakken - glasset og plasten gjør at streken får dårligere fokus og sånt :P har jeg oppdaget selv. Synes jeg skimter noe, men usikker. :)

Lyktes nok ikke denne gang :( helt blenda test igår og idag. Hadde det vært noe skulle det vel ha begynt å hi resultater på testene.

Så får vel bare prøve igjen neste mnd

Lyktes nok ikke denne gang :( helt blenda test igår og idag. Hadde det vært noe skulle det vel ha begynt å hi resultater på testene.

Så får vel bare prøve igjen neste mnd
Så leit :( Du har flere på frys?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp