Ser dere noe her? (Bilde av g-test)

Ser ingenting her. men dersom du er 6 dpo så er det vel enda en uke til forventet mens? Slapp av og vent noen dager til.

Slapper veldig godt av;) men tester hver syklus fra denne tiden, og til forskjell fra de fleste andre måneder ser jeg idag en strek. Rosa og reell eller grå og skygge vet jeg ikke. Men strek er det hvertfall:) og ingen fare, jeg tester igjen i morgen:)

Tror ikke jeg ser noe, har snudd skjermen opp og ned. Innbiller meg kaaanskje at jeg ser noe i noen vinkler men tør ikke si det sikkert, kan være skjermen..

Jeg ser det du ser men stusser litt på plasseringen av den "skyggen". Trodde streken skulle dukke opp lengre mot midten... Er ikke sikker da. Lykke til uansett :)
Samme her :-)

Jeg ser den. Men må se nøye da den er for langt til venstre.

Jeg tok også en test med vindu da jeg ble gravid og ble Satt ut av at streken kom langt ut mot kanten. Jeg synes kontrollstreken din er litt for langt mot midten, så kan være derfor teststreken kommet så nærme. Jeg demonterte testen og så tydelig at avstanden mellom strekene var helt perfekt, men at den ikke lå sentrert midt i vinduet.
(Jeg ser ikke streken din nå, men jeg ser aldri streker så det skal du ikke ta så tungt)

Jeg ser den som er langt til venstre men siden den er feil plassering hadde jeg ikke helt stolt på den.. Spennende og se hva morgendagens sier :D

Jeg ser den, men hadde ikke stolt på den pga plasseringen.

Den ser veldig negativ ut for meg. Streken skal ikke være helt ut på siden.

Slapper veldig godt av;) men tester hver syklus fra denne tiden, og til forskjell fra de fleste andre måneder ser jeg idag en strek. Rosa og reell eller grå og skygge vet jeg ikke. Men strek er det hvertfall:) og ingen fare, jeg tester igjen i morgen:)
Har du tatt noen flere tester? :)

Back
Topp