Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke si jeg ser noe..
hvor mange DPO er du?
Det er nok litt tidlig ennå6-8 dpo. Litt usikker pga.kjente el - smerter + slim.++ forrige søndag kveld, men el test slo ut mandag morgen. Onsdag morgen hadde el vært ifølge gynekolog
Ser den jeg altså, men mye mulig det er testområdet som skinner gjennom
Jeg ser det du ser men stusser litt på plasseringen av den "skyggen". Trodde streken skulle dukke opp lengre mot midten... Er ikke sikker da. Lykke til uansettSynes det er så rart for jeg ser den så godt, hehe! Til og med på bildet. Helt mot venstre kant?
Jeg ser det du ser men stusser litt på plasseringen av den "skyggen". Trodde streken skulle dukke opp lengre mot midten... Er ikke sikker da. Lykke til uansett![]()
Samme her!Jeg ser det du ser men stusser litt på plasseringen av den "skyggen". Trodde streken skulle dukke opp lengre mot midten... Er ikke sikker da. Lykke til uansett![]()
Er jo ikke sikkert vi ser samme skygge en gang, for om det er noe der så er det i tilfelle fryktelig svaktJa, enig med deg der! Men hadde den vært mer mot midten hadde den kommet unormalt langt mot Kontrollstreken. Lite luft i mellom- følte den var langt ute mot midten.
Takk for lykkeønskninger![]()