Ser dere noe her? (Bilde av g-test)

Heidi88

Glad i forumet
Kan det være en strek ganske nært kanten der? Ikke særlig rosa så mye mulig skyggestrek, om i det hele tatt noe. Så den noe bedre i virkeligheten da, men...

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    918,1 KB · Visninger: 213
Kan ikke si jeg ser noe..
hvor mange DPO er du?

Kan ikke si jeg ser noe..
hvor mange DPO er du?

6-8 dpo. Litt usikker pga.kjente el - smerter + slim.++ forrige søndag kveld, men el test slo ut mandag morgen. Onsdag morgen hadde el vært ifølge gynekolog

Ser den jeg altså, men mye mulig det er testområdet som skinner gjennom

6-8 dpo. Litt usikker pga.kjente el - smerter + slim.++ forrige søndag kveld, men el test slo ut mandag morgen. Onsdag morgen hadde el vært ifølge gynekolog

Ser den jeg altså, men mye mulig det er testområdet som skinner gjennom
Det er nok litt tidlig ennå :) Jeg testet negativt på IKM dagen og positivt på IKM+1 :)
Prøv igjen om noen dager ;)

Synes det er så rart for jeg ser den så godt, hehe! Til og med på bildet. Helt mot venstre kant?
Jeg ser det du ser men stusser litt på plasseringen av den "skyggen". Trodde streken skulle dukke opp lengre mot midten... Er ikke sikker da. Lykke til uansett :)

Jeg ser det du ser men stusser litt på plasseringen av den "skyggen". Trodde streken skulle dukke opp lengre mot midten... Er ikke sikker da. Lykke til uansett :)

Ja, enig med deg der! Men hadde den vært mer mot midten hadde den kommet unormalt langt mot Kontrollstreken. Lite luft i mellom- følte den var langt ute mot midten.
Takk for lykkeønskninger:)

Jeg ser ;)

Men ganske langt inn mot kanten syns jeg, så ville ikke stolt på den.. Ta en ny om noen dager =) Lykke til :D

Ser ikke desverre

Samme her!

Ja, enig med deg der! Men hadde den vært mer mot midten hadde den kommet unormalt langt mot Kontrollstreken. Lite luft i mellom- følte den var langt ute mot midten.
Takk for lykkeønskninger:)
Er jo ikke sikkert vi ser samme skygge en gang, for om det er noe der så er det i tilfelle fryktelig svakt :) Så litt annerledes ut på mobilen enn på iPad, men vet ikke om jeg bare ser syner :P Ta en ny test i morgen eller på torsdag :)

Back
Topp