Ser dere gravide ut...?

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Merkelige greier :P Jeg har gått gravid før, og har ikke hatt noe som helst tegn til graviditet ihvertfall ikke før rundt om 12 uker. Nå føler jeg meg oppblåst og "tutete"...buksene mine føles stram og om jeg går for lenge med mine dongeribukser, blir det ømt der nede. Skjønner ikke stort av denne magen min jeg :D

Ja ser ut som jeg er minst 3 mnd når jeg kom fra trening her om dagen bare lo samboeren.. Mente at jeg kunne bare glemme å klare å skjule dette til jeg har bikket 3 mnd.. Jobbuksen strammer såpass at jeg må ha en knapp åpen

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja... Ser ut som jeg er 4 mnd på vei! Men er kun 4+6 :P Men har nok med at jeg har gått gravid før :)

Føler meg 3-4 måneder på vei, men har nok noe med at jeg også har vært gravid før. Lurer på når denne oppblåstheten går bort og jeg blir "bare" gravid.. Vil gjerne holde det skjult på jobb til jeg bikker 12 uker, men det spørs om det er mulig... :rolleyes:

Føler meg 3-4 måneder på vei, men har nok noe med at jeg også har vært gravid før. Lurer på når denne oppblåstheten går bort og jeg blir "bare" gravid.. Vil gjerne holde det skjult på jobb til jeg bikker 12 uker, men det spørs om det er mulig... :rolleyes:

Tenker (tenkte) det jeg også, men det spørs om det går gitt :P

Oh yess! Ser ut som om jeg er 4-5 mnd på vei. Har heldigvis for mye på kroppen fra før, så det er vanskelig å gjette det for "utenomforstående":-)

Jeg er skikkelig oppblåst spesielt etter middag eller hvis jeg er sliten. Har byttet ut buksene med mammabukser for lengst. Er 8uker. Tror folk ser det selv om jeg har noen kilo for mye fra før.

Back
Topp