ser dere forskjell?

Gudle i magen

Elsker forumet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23828111&mpage=1&key=�
trykk på linken:) Bilde nr 1 , 1 dag:)bilde 2 :) en uke etterpå also i dag.
Håper dere ser forksjell:) sambo seie han ser. Men eg klare ikkje sjå forskjell.
Veit det bare har gått en uke men når man trener so vil jo man altid sjå etter noe resultat:)
Greit å høyre andres meninger. trener på ab circel pro:) so vil vite om den funker om noen ser forskjell da:)

Tusen Takk på forhand!

Ser ut som det er endring, men det er litt forskjell på hvor langt unna du har tatt bilde da.

ORIGINAL: Tanntrollet09

Ser ut som det er endring, men det er litt forskjell på hvor langt unna du har tatt bilde da.

ja prøvde å ta samme vinkel. men er ikkje like lett:/

Såg godt forskjell![;)]

ORIGINAL: et_lite_vesen

Ser absolutt forskjell ja! [:D] 

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: et_lite_vesen

Ser absolutt forskjell ja! [:D] 

ORIGINAL: vetlemeg

Såg godt forskjell![;)]

Jeg ser ikke forskjell.. men det er nok for at det ene bilde er mye nermere uansett..

med rett kosthold og aktivitet å funker vell det meste.. :)

ORIGINAL: TinaCelineeey

Ser forsjell ja[:D]

Kanskje jeg må kjøpe meg enn sånn..
Hvor har du kjøpt den?
Dyr?

Ser godt forskjell! [:D]
Hvor mye trener du? Følger du den dvd'en som fulgte med?

Har fått kjøpt meg en sånn selv, men har ikke fått kommet ordentlig i gang pga eksamen og sykdom. Men gleder meg til å komme skikkelig i gang! [:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg ser god forskjell[:D]

Synst det gjikk godt an å sjå forskjellen,magen har minka en god del:) Flink! :)

ORIGINAL: TinaCelineeey

Ser forsjell ja[:D]

Kanskje jeg må kjøpe meg enn sånn..
Hvor har du kjøpt den?
Dyr?

så kjekt at du såg forskjell[:D] då vet eg at den funker å kan bare forsette[:D] eg låne den av svigermor hehe:) søk på ab circel pro på google so finner du ut ka den koster å slikt:)

ORIGINAL: Nozy Rosie

Ser godt forskjell! [:D]
Hvor mye trener du? Følger du den dvd'en som fulgte med?

Har fått kjøpt meg en sånn selv, men har ikke fått kommet ordentlig i gang pga eksamen og sykdom. Men gleder meg til å komme skikkelig i gang! [:D]

så kjekt å høyre at du synes[:D] eg låner den av svigermor å dei fant ikkje dvden til den:/ so første dag trente eg 15 min noen som eg ikkje sku gjer. 3 min kvar dag på den gjer eg:) men eg gjor feile ene dagen da eg bare svingte meg på den hehe:) so sa sambo du skal bruke magen din med å komme deg opp på sidene:) huff stakkars deg:/ go bedring til deg!

Back
Topp