Ser dere forskjell?(a)

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Må få bekreftet det. For da vet jeg at den lille vokser og blir stor!

ImageUploadedByBV Forum1393851425.243874.jpg

?? :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Tja, kanskje litt? :) Magen min varierer fra dag til dag, jeg er til tider kjempe oppblåst :P Men kroppen min er en annen nå enn den var når jeg var 18!

det er nokk mere at du kanskje er litt oppblåst.. sjangsen for at magen kommer fram nå er liten.. fosteret er jo ikke store greiene akkurat.. men ser jo som sagt at du er litt oppblåst da :)

Det er nokk veldig forskjellig. Med første min kom ikke magen før rundt uke 22, med andremann kom magen i uke 15 tror jeg det var.

Sent from my iPad using BV Forum

Tror ikke magestørrelsen kan bekrefte noe, men alt er nok bra:) på meg viste det etter 3-4mnd sist. Nå har jeg vert på ul for bekreftelse. Men nå er det ikke lenge før du får høre hjertelyden på svangerskapskontroll:D

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Eg er 6 +3 og har våkst ut av alle buksene mine. Er 3 gangs fødene så har kanskje litt å si, men magen min å dømme på skulle ein tro eg hva langt øve 12 uke på veh :p men ser du er oppblåst, kanskje du har 2 ;) eg skal på kontroll neste fredag å se :)

For en søt liten mage du har!
Kan ikke si det samme om min smultring/bilring/gasskammer. :D

Eg er 6 +3 og har våkst ut av alle buksene mine. Er 3 gangs fødene så har kanskje litt å si, men magen min å dømme på skulle ein tro eg hva langt øve 12 uke på veh :p men ser du er oppblåst, kanskje du har 2 ;) eg skal på kontroll neste fredag å se :)
Åh, så artig og høre :D ja, er kjempeoppblåst .. Helt forferdelig å sitte på skolen å være oppblåst! Haha :D oj, da vet jeg hva jeg gjør ;o

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp