Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Litt vel klissete oppførsel av ein mann[:-][:-] Ikkje ein gang eg reagere slik for eit par dagar vekke...
Ti dager faktisk,og jeg går utifra at du har vært vekke fra han før[:-][8D][8D]
Eg måtte faktisk bu vekke frå han eit helt år eg.. Så eg veit kva eg snakkar om ja.
Ja og du har vokst opp med han,gått på skole med han,bodd med han osv? Jeg bare sier at bygdekjærligheter av og til litt anderledes. Noen har vært med hverandre hver dag siden barnehagen liksom. Skjønner godt at det er litt seperasjonsangst ute og går....
Du skreiv det no ja, men ikkje i setningen eg har utheva...
Men uansett, da burde jo alle der reagert likt. Og uansett: Eg syns han er oppfører seg klissete og det er min meining! Uansett kor lenge dei har kjent kvarandre osv.... Har faktisk kjent typen min i nesten 10år no men bare vore ilag i 3år.
Litt vel klissete oppførsel av ein mann[:-][:-] Ikkje ein gang eg reagere slik for eit par dagar vekke...
Ti dager faktisk,og jeg går utifra at du har vært vekke fra han før[:-][8D][8D]
Eg måtte faktisk bu vekke frå han eit helt år eg.. Så eg veit kva eg snakkar om ja.
Ja og du har vokst opp med han,gått på skole med han,bodd med han osv? Jeg bare sier at bygdekjærligheter av og til litt anderledes. Noen har vært med hverandre hver dag siden barnehagen liksom. Skjønner godt at det er litt seperasjonsangst ute og går....
Du skreiv det no ja, men ikkje i setningen eg har utheva...
Men uansett, da burde jo alle der reagert likt. Og uansett: Eg syns han er oppfører seg klissete og det er min meining! Uansett kor lenge dei har kjent kvarandre osv.... Har faktisk kjent typen min i nesten 10år no men bare vore ilag i 3år.
Ja altså,jeg synes det var søtt når han felte en tåre når hun dro,men jeg lo så jeg skreik når han snakket i tlf og sattder med puten sin[8D] Men det kom jo etter jeg hadde svart i denne tråden. Ja han var klissete hehehe
Ja helt utruleg.. Skjøna ikkje kvifor han reagere sånn men eg er også frå ei bygd, så gjerne eg stiller andre "krav" til korleis man reagere gjerne.