Ser dere bevegelsene nå?

Prinsessemamma09

Elsker forumet
Dette begynner å bli så gøy og det demrer mer og mer for meg hvordan dette var for 6 år siden også ❤️
Er nå 21+3 og i helgen så vi lillebror sparke fra seg så kraftig utenpå magen. Fantastisk å se de små dultene fra utsiden også :D
Har morkaken foran, så den tar imot mye, men han har blitt sterkere den siste uken, for innimellom er det full fest inni hula :D ❤️
Flere som ser sparkene?

Ja jeg ser kjempe sterke spark hele tiden! Det er helt utrolig! Førstegangs så jeg har aldri opplevd dette før. Og pappaen er helt forelsket :D <3

Dette begynner å bli så gøy og det demrer mer og mer for meg hvordan dette var for 6 år siden også ❤️
Er nå 21+3 og i helgen så vi lillebror sparke fra seg så kraftig utenpå magen. Fantastisk å se de små dultene fra utsiden også :D
Har morkaken foran, så den tar imot mye, men han har blitt sterkere den siste uken, for innimellom er det full fest inni hula :D ❤️
Flere som ser sparkene?
Jeg er i uke 24+5 og så spark for noen dager siden. Veldig gøy! :)

24 uker nå og har sett spark siden uke 16-17, veldig sprek mageboer her ;) Var redd jeg hadde bomma veldig på termin før OUL, men den ble bare justert en dag. Gruer meg litt til han når opp til ribbeina mine, sparkene kjennes godt nok allerede :-P

Jeg har også morkaken framme, og så spark utenpå magen første gang i uke 19 :) Både jeg og pappan så det ❤️
Etter det har jeg sett det en del, men ikke hver dag. Kjennes ut som han liker seg langt nede, trykker å grafser veldig, kjennes ut som han skal komme ut av åpningen :p

Jeg kjenner en del spark nå, men har ikke sett så mye enda. Har morkaka foran, så kjente spark veldig sent. Med de andre 3 har morkaka ligget bak, har kjent og sett spark mye tidligere da. Bare glad jeg kjenner liv hver dag nå:)

Jeg har også morkaken framme, og så spark utenpå magen første gang i uke 19 :) Både jeg og pappan så det ❤️
Etter det har jeg sett det en del, men ikke hver dag. Kjennes ut som han liker seg langt nede, trykker å grafser veldig, kjennes ut som han skal komme ut av åpningen :p

Akkurat sånn er det her også...kjennes ut som han skal komme ut av hønepøna innimellom :)
Det er bare å nyte damer ❤️ Vi er så heldige ❤️

Har også morkaka foran, så det er begrenset med hva jeg ser av spark, men når lille frukta sparker til siden, ja da synes det godt på utsiden :)

Ja. Er vel ca 2 uker siden han begynte med det, er 21+4. Har morkaka foran/foran åpningen.

Jada har sett det lenge. Det er så morro å se og det blir så virkelig! ❤

21+6, andre barnet, troor jeg både så og kjente det på utsiden i helga☺️ Har morkaka foran.
Han har iallefall blitt merkbart sterkere den siste 1,5 uken! Masse krafsing, rulling og dulting i helga❤️☺️

Så gøy dere :D
Her er det mest liv og kraftspark på kveldene. Vi mangler fortsatt at storesøster ser sparkene....hver gang hun skal komme bort å se, stopper han opp...hihi, så typisk!! ❤️

Back
Topp