Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spennende om den faktisk er blitt så lik et menneske allerede, hadde bare vansker med å tro det veldig kjekk app! Bv sin app viser et helt annet bilde da?Sniker fra juli. Er det pregnancy+ -appen? Den er helt fantastisk. Har brukt den hver dag i svangerskapet. Tror den er ganske konkret og nøyaktig. Selv er jeg 18 uker på lørdag, og har så mye glede av den appen
Den er fra USA, tror jeg. Kanskje det, det har jeg faktisk ikke tenkt på. Har bare sett at den regner et svangerskap som 40+0, og ikke 40+3, og at det da er det som er forskjellenSniker fra juli ^_^ Hvilket land er den appen fra? Kan tenkes de ikke regner fra siste mens men fra befruktning, noe som betyr at det bildet tilsvarer 8 fullgåtte uker i Norge.
Forstår ikke helt jeg, men iallefall dumt om bildet ikke stemmer... Derfor jeg har appen for å se utviklingenSå rart, da henger jo ikke tekst og bilde helt sammen da..
Teksten stemmer osv, men stusser litt på bildet... At det skal være såpass utviklet alleredeStår på min at jeg har vært gravid i 50 dager(7+1) og står også 50 dager på babyverden så da er det vell samme?
Jeg blir forresten så i tvil på hvor langt jeg er på vei. Foreløpig termin er 18.september. Bv sier at jeg er 7+O, gravid &baby sier 6+6 og pregnancy+ sier 6+4. Hva tar dere utgangspunkt i?
Enig med degTror det er en det er rom for tolkning når det kommer til de bildene. Det har jo en del å si hvordan man tegner og hva man fokuserer på. Har den samme appen, og tror den er riktig ift. utviklingen - embryoet skal ha begynt å utvikle hender og føtter i uke 6 som ligner på små "padleårer" for eksempel. Men mistenker at de kanskje gjør det litt søtere enn det egentlig er, eller hvertfall har lagt vekt på å gjøre det så søtt og menneskelig som mulig. Babyverden sin versjon ser ut til å fokusere mer på anatomi, funksjon og indre organer.
Det er det første bilde som skiller seg ut. Tenker det er om noen uker tilDisse bildene var jo veldig like da