Ser dårlig ut dette...

Smooshkin

Glad i forumet
Viss eg er gravid så hadde eg hatt termin sånn ca rundt 20 juni.. Men ser det allerede er kommet inn flere med termin på samme dato, og eg får bare negative tester.. Testa i dag tidlig, og da var den negativ.. Så da er vel det ikke noe sjangs om å få positiv test da?.. Er 12 DPO i dag... Eg hadde håpet så inderlig på å komme inn her med dere!! 

Tester bare med slike billig tester.. Er de like gode som CB digital f.eks?.. Har en liggende av de, så tenkte å ta den på IKM...

om du ikke er komt til IKM ennå så hadde jeg venta.. Det er ulikt fra person til person hvor fort hcg nivået stiger, så om noen kan teste positivt nå, er det ikke sikkert du kan det.. Slapp av frem til ikm å test igjen da! krysser fingrene for deg!!

Ventejente85 skrev:
om du ikke er komt til IKM ennå så hadde jeg venta.. Det er ulikt fra person til person hvor fort hcg nivået stiger, så om noen kan teste positivt nå, er det ikke sikkert du kan det.. Slapp av frem til ikm å test igjen da! krysser fingrene for deg!!

Ja eg er nok litt utolmodig her eg sitter... Da eg var gravid med forrige så tok eg test 2 dager etter IKM, og da viste den bare svakt positiv.. Han var ikke helt planlagt, derfor tok eg ikke test før det.. Så er mulig eg er en av de som må vente litt lengre med å få positiv!! *HÅPEHÅPE*

x alt jeg har for deg

Septembergut skrev:

Ventejente85 skrev:

Ja eg er nok litt utolmodig her eg sitter... Da eg var gravid med forrige så tok eg test 2 dager etter IKM, og da viste den bare svakt positiv.. Han var ikke helt planlagt, derfor tok eg ikke test før det.. Så er mulig eg er en av de som må vente litt lengre med å få positiv!! *HÅPEHÅPE*

Ikke gi opp håpet enda, noen produserer HCG seint og får ikke positiv før på IKM dagen eller etter. Vent litt før du tester igjen =)

TemmeligHemmelig skrev:
Ikke gi opp håpet enda, noen produserer HCG seint og får ikke positiv før på IKM dagen eller etter. Vent litt før du tester igjen =)

Ja, eg får bare vente til onsdag eller noe.. IKM er ca den dagen.. Syklusene mine ligger på 29-30 dager..

Ikke gi opp enda!
Jeg testet litt vel tidlig. Jeg vet av mange som testet og testet, men fikk bare negativt, helt til dagen etter ikm! DA kom den positive

Jeg fikk svak positiv g.test 13 dpo først, så det er fortsatt håp kjære deg! Dette endte riktignok i tidlig sa...

Krysser fingrene!

Jeg testa negativ dagen før og positiv dagen etter ikm

Ikke gi opp håpet du, det er jo fortsatt veldig tidlig! Det er ikke over før tanta dukker opp vettu ;) Krysser for at du kommer hit inn om noen dager!

Takk jenter:-)

det er muligens for tidlig. For om jeg er gravid så har jeg termin 21. juni og jeg skal ikke teste før til neste helg... for da jeg fikk datteren min så hadde jeg pos test først etter noen dager etter IKM...

vent til torsdag el no sånt, jeg tar det til fredagen !

Jeg testa negativt med 3 billigtester men fikk GRAVID 2-3 med CB

Jeg fikk negativ dagen før IKM. Og ventet helt til 5 dager over før jeg fikk positiv:)

Back
Topp