Ser bevegelse på utsiden :)

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Vi har hatt en ganske rolig dag, etter at jeg har vært litt dårlig i natt. Da har jeg stort sett ligget i sofaen med bena opp, sett på tv og heklet.

Hadde hekletøyet på magen og plutselig gjorde det et lite "hopp" akkurat der hvor jeg kjente spark :happy:
Jeg trodde det ikke først, men nå sparker han altså så hardt.

Nå ligger jeg i sengen og ser magen gå opp og ned og inn og ut rundt navleområdet :smiley-bounce016

Måtte rope mannen inn på soverommet og han fikk et spark i øret da han la hodet på magen.

Åh det er så deilig følelse, og ikke minst syn! :smiley-bounce022

Iht el-termin er jeg 25+1 i dag.

Så gøy :joyful:

Har sett ett par sånne jeg også og hver gang jeg prøver å filme det så stopper det :rolleyes:

Så gøy :joyful:

Har sett ett par sånne jeg også og hver gang jeg prøver å filme det så stopper det :rolleyes:

Ja, kjempemoro! Typisk at det stopper da, det er akkurat som.når jeg vanligvis ber mannen komme og kjenne, da tar lille en liten sparkepause..

Ja, kjempemoro! Typisk at det stopper da, det er akkurat som.når jeg vanligvis ber mannen komme og kjenne, da tar lille en liten sparkepause..
Så kjedelig da at han ikke får kjenne så ofte.

Hun i min mage sparker for de fleste, så er ikke så sjenert når det kommer en hånd på magen :joyful: I går fikk lillesøsteren min kjenne noe skikkelige ninjaspark som ristet hele magen :D

Så kjedelig da at han ikke får kjenne så ofte.

Hun i min mage sparker for de fleste, så er ikke så sjenert når det kommer en hånd på magen :joyful: I går fikk lillesøsteren min kjenne noe skikkelige ninjaspark som ristet hele magen :D

Jeg tror kanskje det blir lettere nå, det virker som.om.ham har snudd seg i løpet av natten og nå sparker i navleområdet i stedet for ned.mot bekkenet.

Åå så herlig! :love017
Har hatt det slik en stund. Helt fantastisk :Heartred

Hihi, så koselig!

Her hopper magen etter hvert måltid, og storebror har endelig skjønt at det er en baby der inne, for den er jo så frekk og sparker ham i ryggen når han sitter på mamma sitt fang!

Det er så gøy å se det på utsiden. Jeg er 24+1 i dag. For to uker siden filmet jeg spark og sendte til min mor (hun bor et stykke unna). Det er fint å kunne dele slike ting med de som ikke kan komme så ofte på besøk...

Nyt sparkene og synet. Selv om de er kraftige nok nå, så blir de nok vondere etterhvert.xsmile5

Åh, det er jo helt nydelig [emoji173]️ synes også at det blir litt ekstra spark når eg dulter lett borti med strikketøy når eg strikker, ho svarer på et vis [emoji173]️

Åh, det er jo helt nydelig [emoji173]️ synes også at det blir litt ekstra spark når eg dulter lett borti med strikketøy når eg strikker, ho svarer på et vis [emoji173]️
Har merket det jeg også om jeg stryker igjen at hun gir tegn fra seg igjen :Heartred

Hihi, så koselig!

Her hopper magen etter hvert måltid, og storebror har endelig skjønt at det er en baby der inne, for den er jo så frekk og sparker ham i ryggen når han sitter på mamma sitt fang!

Åh så herlig, da! Morsomt for storebror også

Det er så gøy å se det på utsiden. Jeg er 24+1 i dag. For to uker siden filmet jeg spark og sendte til min mor (hun bor et stykke unna). Det er fint å kunne dele slike ting med de som ikke kan komme så ofte på besøk...

Nyt sparkene og synet. Selv om de er kraftige nok nå, så blir de nok vondere etterhvert.xsmile5

Så flott at du fikk filmet det da! Det er veldig hyggelig å kunne dele med de som bor litt lengre unna. Mannen min sendte melding til sin side av familien, de syntes det var veldig stas å høre Spesielt at han ble sparket i øret

Det er så koselig med de sparkene nå. Gøy å kunne se at magen beveger seg, og fint at det enda ikke er så hardt/trangt at det er vondt ;) Her er visst småen veldig sjenert. Slutter å sparke så snart mannen skal se eller kjenne. Typisk. Storebror var likedan.

Det er så gøy å se hele magen hoppe [emoji1] Men i går måtte jeg kjefta litt på hab for han var litt voldsom [emoji23] Har hatt han sprakende ned, og hodet opp, men på fredag var det spark i øvre del i magen frem til i går. Da tror jeg at han tok salto for i dag er det nederst igjen. Litt kjedelig, for da er det mye verre for andre å se og kjenne.

Vi har hatt en ganske rolig dag, etter at jeg har vært litt dårlig i natt. Da har jeg stort sett ligget i sofaen med bena opp, sett på tv og heklet.

Hadde hekletøyet på magen og plutselig gjorde det et lite "hopp" akkurat der hvor jeg kjente spark :happy:
Jeg trodde det ikke først, men nå sparker han altså så hardt.

Nå ligger jeg i sengen og ser magen gå opp og ned og inn og ut rundt navleområdet :smiley-bounce016

Måtte rope mannen inn på soverommet og han fikk et spark i øret da han la hodet på magen.

Åh det er så deilig følelse, og ikke minst syn! :smiley-bounce022

Iht el-termin er jeg 25+1 i dag.

Det er en så deilig følelse [emoji173]️[emoji173]️ Har også sett bevegelse utenpå magen nå noen uker, det er bare så herlig. Tror det er ekstra stas for pappaene også [emoji1] Jeg er nå 23+5

Det er sååå koselig ❤har sett spark på utsiden fra16+3 (førstegangs). Bare det å kjenne bevegelse er noe av det fineste jeg har fått oppleve hittil ❤Hver dag. En veldig aktiv liten gutt :rolleyes:

Er så koselig, hun er ordentlig aktiv og har kjent (og sett) liv i flere uker nå. Kjente første gang sånn ordentlig og helt sikkert 13+5, da var vi på ul og jeg så sparkene samtidig som jeg kjente de :)

Back
Topp