Ser babyen sparke!!!!!

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Er det bare meg som kan se når babyen sparker [:)] ?
Det buler litt rett over hårveksten når hun sparker hardt, og når hun beveger seg! Fantastisk fasinerende å sitte å se på [:D][:D]

Er no kfor tidlig t d enda t meg..[;)]
Men vent når du er høy-gravid, da ser d ut som om en alien gjemmer seg i magen å prøver å presse seg ut..[8D]

æsj...måtte du si det slik? [8D]

Jeg ser det også. Ikke alltid jeg gjør det, men på enkelte steder rører det litt på seg når han sparker [:D]

ååå...så deilig!!!
Har såvidt kjent sommerfuglene enn så lenge.
Er 19 uker, men har morkaken fremme som "sparkepute" så tar nok litt tid før de store sparka kommer.... men gleeeeder meg og nyter de små kila så lenge [:D]

ORIGINAL: Augustmamma2010

Åå...så heldige dåkke e! [:)][:)]

Sign! Gleder meg sånn til at mannen og Tekoppen kan få kjenne!

hihi, gleder meg til jeg ser det også! Heldiggrisen![:D]

Ser det godt jeg også! Veldig morsomt!

ORIGINAL: Tekanne

ORIGINAL: Augustmamma2010

Åå...så heldige dåkke e! [:)][:)]

Sign! Gleder meg sånn til at mannen og Tekoppen kan få kjenne!

Veldig stas..men frustrerende oxo, for hver gang mannen legger hånden på magen el skal se så slutter hun [8D] Akkurat som hun erter oss! Blir bedre når det blir enda sterkere og mer synlig [:)][:)]

Jeg kan nok se det dersom jeg ser når de harde sparkene kommer. Men hver gang jeg ser etter, er det stille i magen [8|]. Gleder meg til å se det, og har satt meg til å kikke flere ganger, men nei... Kjenner det godt i hånda når jeg legger håden på magen, så burde jo snart få se det også. Men det kommer!

Back
Topp