Ser at mange er lei!

Trudee

Glad i forumet
Viss en ser nedover på overskriftene på formuet vårt nå, så er det ikke vanskelig å se at det begynner å bli nok for de fleste. Det positivet er at vi faktisk ganske snart er ferdige alle mann! På lørdag er det 1. DESEMBER(!) så da er det vår måned neste xsmile9 Pluss at mange av oss sikkert til å føde i desember også Smile HOLD UT! TENK POSITIVT! DETTA GREIER VI! xsmile2

Jeg er ikke akkurat lei. Men jeg gleder meg masse <3 Ser det possitive om han kommer i januar da. Det er praktisk OG jeg får mer tid alene med kommende storebror <3 :D

Jeg er lei av å ha vondt hele tiden og av å ikke finne gode stillinger i senga, men jeg vil ikke føde enda. Så her holder vi ut =) Vi venter spent på januar, damer =)

Jeg er lei av å ha vondt hele tiden og av å ikke finne gode stillinger i senga, men jeg vil ikke føde enda. Så her holder vi ut =) Vi venter spent på januar, damer =)

Du få få deg en sovepute for gravide :) reddet mange timers med natte søvn her :) hadde ikke klart meg uten puten. Jeg er også lei. Men vil ikke at det skal komme noebbaby nå. Jo nærmere vi kommer oss termin jo bedre er det. Og vil jo det beste for den lille

Æ e ikke lei :) Ælske å gå gravid å koinn gå gravid mytji lenger :) E av de få me null svangerskapsplaga, så litt bortskjemt sånn sett ;)
Men, æ storgler mæ t å få møt litjpia vårres å bli kjent me hu :)

Er ikke lei av å gå gravid, er mest at jeg er lei av å ha vondt. Sliter så mye med bekkenløsning til tider at det er veldig slitsomt.

Jeg er lei på den måten at jeg føler jeg har vært gravid i en evighet, vil at ukene skal gå fortere. Har jo ingenting å klage på for har ingen plager, bortsett fra migrene da.

Er ikke akkurat lei enda, blir det vel snart! Tror alle må bli lei på slutten får å få virkelig lyst til å føde å få ut ungen :P
Eneste jeg er lei nå er plagene. men jeg skal ikke klage for mye heller, for både bekken og rygg er fortsatt på min side :)

Foreløpig går det veldig fint for min del. Er bare 31 uker enda, så greit å ikke være lei enda xsmile8 Derimot kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til å få ut denne babyen og begynne vårt nye liv med liten knott i huset igjen.

Det eneste jeg er lei av foreløpig er halsbrannen. DEN kunne jeg lett vært foruten!!

Jeg finnes ikke noe særlig lei enda, jobber 2 korte arbeidsdager i uka, har ikke så veldig mye plager, bortsett fra at kvalmen kommer nå og da innimellom sammen med brekninger og sure oppstøt, men novaluzid og melk er min redning. Har lite vondter, begynte å tenke litt negativt for to uker siden, kom meg knapt opp av senga for hadde så vondt i bekkenet, men var kun den dagen og litt små vondter resten av uka. Kjenner det om jeg gått mye på jobb på hardt underlag. Ser frem til januar når vi endelig får hilse på vesla:)

Jeg er lei på den måten at jeg føler jeg har vært gravid i en evighet, vil at ukene skal gå fortere. Har jo ingenting å klage på for har ingen plager, bortsett fra migrene da.
Det er nesten litt skummelt å tenke på hvor lang tid det har gått! Satt å tenkte på det her om dagen... Fikk sjokk når jeg kom på at vi har hvert gravide siden FØR sommern! Forestilt meg etter sommer hele tiden nå! Vet ikke hvorfor. Men kan ha noe med at det ikke gikk opp for meg helt føre etter. Å jeg kan ikke helt side det har gått opp for meg 100%. Men kanskje 80 :P Er ikke som med førstemann.. Merkelig altså..

Er vel egentlig ikke lei her heller, men kanskje mest frustert. Har mye kynnere og nedpress, vondt er det jo og da blir man bekymra for å føde for tidlig;/ Det vil jeg ikke, og tar det derfor mer med ro. Dette er lettere sagt enn gjort når man har en 2 åring hjemme og går inn i en travel måned. Så igjen, kanskje ikke lei, men skulle helst ønske man orket litt mer, så kunne jeg gjerne gått litt til;)

Meeen, ikke lenge igjen nå!! Og vi gleder oss:)

Ikke lei av å være gravid,men er lei av å ha vondt i bekkenet og nå hvertfall lei av omgangssyken. Har fortsatt ikke sluppet taket helt,og jeg får ikke gjort alt jeg har tenkt å gjøre.Så gleder meg vel egentlig mere til trulta kommer,men vil ikke ha henne før i januar.

Ikke lei jeg heller :-) så lenge jeg tar det med ro, så er formen fin også ;-)

Nei nei, var visst ikke mange som var lei likevel da xsmile5 Såg bare sånn ut på overskriftene xsmile5

Nei nei, var visst ikke mange som var lei likevel da xsmile5 Såg bare sånn ut på overskriftene xsmile5
Jo, lei av vondter og plager er vi nok nesten alle. Men ikke i den forstand at jeg begynner å spise kanel, springe på fjellet, lage fødepizza, ha sex hele tiden og alle disse andre tingene som liksom skal få i gang fødselen, men som ikke gjør det og så ender man opp utslitt helt fram til fødselen likevel starter av seg selv... :)

Holder ut her :-) Er egentlig ikke så lei men er drittlei av eksamen som jeg skal ha 4 uker før termin..det er litt vel slitsomt for en høygravid. Og er lei på den måten at jeg nå burde vært to-barnsmamma med en 3 åring og en 1-åring...men isteden har en 3-åring og en engel i himmelen og en stor mage...kjenner at jeg MÅ ha en baby i armene snart...2 graviditeter på rad + en spontanabort i uke 9 før det igjen...sliten og veldig klar for å få en frisk lillesøster og få kroppen min tilbake :-)

Jo, lei av vondter og plager er vi nok nesten alle. Men ikke i den forstand at jeg begynner å spise kanel, springe på fjellet, lage fødepizza, ha sex hele tiden og alle disse andre tingene som liksom skal få i gang fødselen, men som ikke gjør det og så ender man opp utslitt helt fram til fødselen likevel starter av seg selv... :)

Shit...her gomler jeg kanel minst 1 gang om dagen- på grøten som jeg har fått helt dilla på. Havregrøt med rosiner, kanel, sukker og smør.

Back
Topp