ser at det er

Phu/Famy

Glad i forumet
mange så allerede har fortalt at de er gravide, men hvorlangt er dere kommet egentligt.....????? Jeg er ikke lenger enn 4+2 og er jo da igrunnen bare 3 dager over tiden liksom......

Jeg har fortalt det til søster og bestevenninne. Jeg er 4+3.. Så ikke langt på vei jeg heller nei :p

Pappa, stemor, bror og stebrødre får vite det på søndag.

Mamma i neste uke. Svigermor og svigerfar uka etter det igjen....

[:)]

Vi fortalte de til de nærmeste for snart ei uke siden, ikke stort lenger kommet enn du er nå.

Men det blir ikke offentlig til "alle og enhver", og særlig på jobb, før over sommeren.

Her er det kun foreldre og et vennepar av oss som vet..

Fortalte det til alle sist, som da endte i SA, så vil ikke det igjen.. [:'(]

Resten får vite det når jeg føler meg klar [:)]

Jeg er også bare 4+2, men har nok en annen prøvehistorie enn så godt som alle her...
Vi har prøvd i 4 år nå, og i løpet av de 4 årene har alle rundt oss fått vite at vi prøver.
De har da selvsagt også fått beskjed om at vi nærmet oss prøverør, og da fikk de også vite resultatet.
Jeg synes bare det er deilig at folk vet om det jeg!

Her har vi ikke sagt det til noen ennå, utenom dere her på BV. Skal prøve å holde det hemmelig til iallefall uke 10, men hvis magen og slikt vises osv. Grunnen til dette er at vi mistet for ca 1 måned siden, da var jeg ca 6 uker på vei. Jeg sier ingenting om når andre forteller det, for alle gjør individuelle valg, vi har valgt å vente litt [:)]

Her er det bare mamma, pappa og bestevenninna mi som vet det. Resten får vite det når jeg er 12 uker [:)]

Back
Topp