Ser alle på Idol?

ThisIsMe

Glad i forumet
Er det bare jeg som ikke takler det programmet?

Får grøssninger bare det er reklame for det programmet jeg...

Jeg ser ikke på idol, haha, blir ofte sååå flau om noen synger falskt eller noe sånt.. :P

Jeg ser ikke. Ikke sett en sang denne gangen. Men synes egentlig at det er veldig morsomt da. Er muligens litt lei av det nå.

Så første sesong,men har ikke fulgt med etter det. Fikk tilfeldigvis med meg en audition da tv sto på på jobb. Rockefyr som sang dritbra :)

Jeg følger med denne gangen, men har vært eunder jeg ikke har sett.. Ikke så farlig liksom!

Har ikke sett på det siden han Kurt vant...og da så jeg bare finalen :laughing002 Og jeg måtte se finalen siden jeg var hos noen venner og de var helt hekta.

Jeg har det på i bakgrunnen men vurderer å finne meg noe å tygge på,legge bort pcen og finne frem noe britisk drama fra gamle dager.....

Ser ikke på jeg heller. Vanvittig lite intr. spør du meg.

Je ser, synes ike det er kjempe gøy, men greit:p og det er noe jeg og sambo kan se sammen:) vi har veldi ulik smak på tvserier:p

Jeg har ikke sett på det på noen år, men nå må jeg følge litt med! Jeg synes Steffen er fantastisk- også bor han ikke så langt fra meg

Jeg har ikke sett på det på noen år, men nå må jeg følge litt med! Jeg synes Steffen er fantastisk- også bor han ikke så langt fra meg
Jeg fikk ved en tilfeldighet med meg første gangen han Steffen var med, og etter det har jeg sett på alle gangene han har vært med:) artig med litt annet enn bare standar idol.. :)

Jeg ser ikke på deltakerne, men jeg ser på Blipp! :p:oops:

Back
Topp