Septemberbarn?

Vebis

Andre møte med forumet
Heisann,

er det noen andre her inne som har termin i september? Hvordan er formen og størrelsen på magen?

Jeg var ganske dårlig de første 14 ukene, men nå går det veldig mye bedre. Har fått en liten kulemage, så nå ser jeg gravid ut og ikke bare tjukk:-)

Lillefot:-)
 
Hei.

Jeg venter også septemberbarn. har termin den 5 [:)].
Formen nå er kjempefin. men jeg var også dårlig de første 13-14 ukene.
kastet opp og klarte ikke spise noe særlig.

kulemagen er på plass [;)] ligger midt på normallinjen på helsekortet.
 
Heisann!

Vi venter også vårt første barn i september og foreløpig termin er 21. Vi har ikke vært på UL ennå- men vi gleder oss virkelig til vi får ta en litt sniktitt på underet.
Formen var meget dårlig de første 14 ukene, men har kommet seg nå. Men er usedvanlig trøtt og sliten for tiden.
Magen har kommet frem- er liksom ikke noen tvil at vi venter et lite ett...
Håper alt står bra til med dere.
 
hei hei!hvor hen i verden hører du te da???
kos og klem tess
 
heisann
Befinner meg i Haugesund- byen i sydvest[;)]
¨På mandag var vi på UL og fikk endelig sniktittet på babyen vår. H*n var sjenert så vi klarte ikke å se hva det vil bli. Kanskje like greit- litt mer spenning.
Hvor i verden er du da?

Ha en god helg med masse solskinn!
 
Venter en liten gutt den 16 september! [:D] Magen har begynt å komme seg, liten kul har vokst seg fram, hurra! Nå ser jeg ikke lengre "bare litt tjukkere ut" , hehe. jeg er så heldig at jeg ikke har vært noe dårlig i det hele tatt, bare vært litt trøtt, men nå har det også det blitt bedre! Så har det egentlig ganske bra![;)]
 
er i uke 24 i morgen, og magen har vokst til 27 cm på symfysen.. jeg har jo litt slankehud og da..
Noen som er like?[;)]
 
Hei!
Venter min lille prins den 22. sept. Har hatt et fantastisk svangerskap sålangt. Ikke dårlig et øyeblikk!! Hadde treningsfri de 3 første mnd, men nå trener jeg daglig igjen.
Magen er begynt å vises nå, og "Lille Valentin" er aktiv. Deilig følelse!![:D]

Har begynt å tenke på navn.. men det er sannelig ikke enkelt! Skal han kalles opp etter noen, eller ikke.. Sitter med navneboka rett som det er[8|]

Håper dere har det fint!!
 
hei.

jeg er i uke 25 og magen er 24 cm på symfyse-målet [:)]
 
heizann!!! jeg har termin 3 september, vet at det blir en liten gutt!! magen min er ganske stor(har allerede begynt med mammaklær)og formen er helt på topp!!

flere her som har termin 3 september??

klem fra meg[:)]
 
Hei på deg!

Den fant jeg inne på lilypie. [:)]

Valgte bare vanlig hvem og hvordan jeg ville ha den.
 
Heizann [:)]

Jeg venter mitt første barn den 10 september [:D]

Formen er kjempe fin og er ikke flau over og vise at jeg er gravid som jeg føler at mange kanskje gjør.

Har vært veldig heldig. Var bare di første 2 mnd jeg kunne være litt kvalm og litt trøtt og sliten, men ikke no mer enn det. Har det kjempe fint om dagene nå. Hadde forresten litt problemer med humørsvigninger, men det har stablisert seg.

Ønsker alle sammen lykke til fremover.
 
Hei hei!!

Jeg har termin 20. sept, vårt første barn. Jordmor sa det skulle bli ei litta tulle, så vi får se om det stemmer. [:)]

Formen nå er grei, litt plager her og der, men men... Er hvertfall ikke kvalm lenger, var det de 3 første mnd, ikke gøy..[&o]

Magen vokser og jeg kjenner de herlige sparkene og ligger å ser på det, kjempe artig!!! [:D]
 
Heisann[:D] Jeg venter en liten jente 18 september. Har forsåvidt hatt et flott svangerskap til nå. Har ikke vært noe dårlig bare litt trøtt til tider,men ser ut til at dette kommer seg nå[:D]
 
Hei hei! jeg og min samboer venter vårt første barn den 18.september:) Gleder oss så utrolig masse. Har vært heldig når det gjelder kvalme som jeg nesten ikke har hatt noe av..MEN derimot så har jeg slitt med bekkenløsning siden uke 14.Jeg fikk det veldig tidlig. Har vært veldig plaget og kan nå ikke gå lengre enn ca 50m før jeg får skikkelig vondt i ryggen og bekkenet.Det triste er at jeg fikk beskjed fra legen at jeg måtte bli verre før jeg kunne få noe som helst hjelp, og dermed lurer jeg seriøst hvor vondt man skla ha før man kan få tilbud om fysioterapi e.l. Likevel prøver jeg å se det positive i tingene.Selv om jeg ikke kan være så aktiv som jeg ønsket å få trene litt, så er heller gleden stor over det lille underet som kiler meg med sine små spark i siden[:)]
 
Hei hei!!! Har termin 13. september iflg ultralyd. Begynner å nærme seg nå!!! Ikke noen her inne som skal føde på Namsos vel? Formen er forøvrig fin-fin. HAr masse energi, og ingen plager så langt[:)]
 
Jeg er fra Namsos,men skal føde i Ålesund da jeg bor der.Begynner å nærme seg snart[:)]
 
Back
Topp