Septemberbarn i Vestfold ❤️

stjernerihjerte

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg er nysgjerrig på om det er flere med termindato i september fra Vestfold her? Jeg har termindato 10. September og dette er mitt første barn.

Jeg lurer litt på deres tanker og deres opplevelser til nå. Er dere veldig hormonelle? Har dere følt spark enda? Har dere hatt god/dårlig oppfølging av lege/jordmor osv...

Jeg er fra vestfold. Tja litt hormonell, lunta er ikke så lang. Kjenner noen små bevegelser, men har morkaka foran. Er 20+1. Hvor i vestfold holder du til?

Nøtterøy her :D Har også morkaka på fremre vegg, men har kjent veldig mye liv de siste ukene. Er andregangs :) 19+6 i dag :)

Jeg er 26, og jenta mi er 4 :) Du da? Har du ett barn fra før? (Ut ifra nicket) :)

Er 27 og har ei på 3,5år :) Hadde vært gøy å møttes en gang da :)

Hei!

Jeg er nysgjerrig på om det er flere med termindato i september fra Vestfold her? Jeg har termindato 10. September og dette er mitt første barn.

Jeg lurer litt på deres tanker og deres opplevelser til nå. Er dere veldig hormonelle? Har dere følt spark enda? Har dere hatt god/dårlig oppfølging av lege/jordmor osv...

Hei

Sent svar, hehe, har ikke vært innlogget på lenge. Mye som blir bortglemt i gravidtåken :laughing002
Jeg har termindato 25.september og bor i Sandefjord. Det er mitt første barn og det ser ut til å være en jente :)

Jeg har morkaken foran, så ikke kjent så veldig mye enda, til tross for at jeg er 28+4 i dag, men kjenner mest at hun flytter på seg inni der og et og annet spark av og til. :) Synes legen min ikke er noe særlig, helt ok, mens jordmor er jeg kjempefornøyd med! :)

Back
Topp