September!!!

Gampeguri

Flørter med forumet
Ja, og vi vet hva det betyr - bare oktober, november, desember, januar, februar og mars igjen, så er det APRIL!!!

ja og bare 11 daga til lillegutt i huset er 1 år:P

[:)][:)][:)][:)]

liker du sier det sånn[:D][:D][:D]

kun 14 dager til jordmor og får høre hjerte lyd og så ettr de 14 dager er det kun 10 dager til UL igjen

Året har gått fryktelig fort ja! Og trenger bare forte seg frem til uke 12....etter det trenger det ikke gå så veldig fort for meg. Vil kose meg litt med magen også [:)]

I dag er jeg 9 uker! Bare 3 igjen til den magiske grensa...

Det positive med mnd er min og snuppas bursdag. Hun fyller forøvrig 2 år i morgen[:D]

ORIGINAL: mamma_til_to

Det kommer til å gå kjempefort!!!
Også skjer det noe annenhver mnd...
oktober er det høstferie, desember er det jul og nyttår og februar er det vinterferie så kommer plutselig mars....
Litt skummelt egentlig! [;)]
Jeg som elsker å gå gravid kunne egentlig tenkt meg å ha litt bedre tid... skulle helst gått gravid ett år[;)]

Ojojoj.. Da får jeg spør deg om å være surrogat om det skulle være aktuelt å ha flere etter dette, da;) Jeg synes ikke det er noe kjekt å være gravid.. Bare elendigheten med superdårlig form.. Helt hjelpesløs.. Men hva gjør man ikke for de små!!

Jippi :) Ikke bare det, men for meg så er september mnd for de magiske 12 ukene [:D]

ORIGINAL: Gampeguri

Det kommer til å gå kjempefort!!!
Også skjer det noe annenhver mnd...
oktober er det høstferie, desember er det jul og nyttår og februar er det vinterferie så kommer plutselig mars....
Litt skummelt egentlig! [;)]
Jeg som elsker å gå gravid kunne egentlig tenkt meg å ha litt bedre tid... skulle helst gått gravid ett år[;)]

Ojojoj.. Da får jeg spør deg om å være surrogat om det skulle være aktuelt å ha flere etter dette, da;) Jeg synes ikke det er noe kjekt å være gravid.. Bare elendigheten med superdårlig form.. Helt hjelpesløs.. Men hva gjør man ikke for de små!!

Hahaha [;)] Det værste er at jeg kunne nesten tenkt meg det! Sambo sier han bare skal ha 2 og jeg blir supertrist når jeg tenker på at dette kanskje er siste gang jeg går gravid.... [:(][:(][:(]
Men jeg skal nok få trumfet gjennom en enda en til [;)]

Då e vi to!! Godt å høyre at vi e fleire i samme båt![:)] Syns d e super kosli å gå gravid! Her også vil sambo berre ha 2! Men ej føle mj liksom ikkje heilt ferdi enda, syns d e heilt forferdeli å tenke på at det kanskje e siste gangen...[&:] Jobba for fulle pine for å klare å overtale han...

Back
Topp