September

Jippi:) :) tiden flyr!
 
Det er jo helt sinnsykt! Men siden mini er beregnet å komme I slutten at juli så er jeg langt bak dere andre her inne (følesdet ut som =P). Er bare 9+4. Men det er jaggu lenger enn seks uker. Jeg syns det gikk så tregt da, men er fornøyd med å ha kommet så langt nå :D Er nesten så jeg er sikker på at det skal gå bra!
Gleder meg til Ul første uka I januar! Da er det min tur til å se hva som bor I hva mi og er da 11+5.
 
Det er jo helt sinnsykt! Men siden mini er beregnet å komme I slutten at juli så er jeg langt bak dere andre her inne (følesdet ut som =P). Er bare 9+4. Men det er jaggu lenger enn seks uker. Jeg syns det gikk så tregt da, men er fornøyd med å ha kommet så langt nå :D Er nesten så jeg er sikker på at det skal gå bra!
Gleder meg til Ul første uka I januar! Da er det min tur til å se hva som bor I hva mi og er da 11+5.

er helt i slutten av juli selv, så føles som jeg ligger en hel evighet bak alle andre her inne ;P
 
Er bare 9+3 enda jeg også, kjennes så langt igjen til de magiske 12 :p Føles ut som alle ligger foran meg :p
 
Jeg synes tiden har gått så utrolig fort siden jeg fant ut jeg var gravid, bare 5 dager igjen til de magiske 12! :D jeg trodde tiden skulle gå kjempe sakte, gjør som regel det når man gleder seg til noe :)
 
Hurra :)
 
Back
Topp