september i dag!!

Newbieme

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Tenk nå er det endelig vår baby måned !! Og mange babyer skal komme :D Masse lykke til alle ventende mammaer :D

Stooor klem :D

Wohoo endelig :D lykke til alle sammen, åå føler at dere har blitt jentene mine hehe :rolleyes: men nå er det jordmor tid :)

Helt utrolig at vår måned er her!!:) Blir en spennende måned. Ønsker alle lykke til med sine søte små:Heartpink:Heartblue

Hurra!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaaaa endelig september :) veien har vært lang synes jeg siden positiv test 3 juledag, er jo en evighet siden :p

:) jeg er klar! Håper han ikke venter så lenge nå, og gleder meg til fødselsoppdateringer fra dere alle sammen :)

Endelig er september her! :) Vi har spennende dager foran oss, og jeg gleder meg så enormt. Jeg har termin i morgen, og det er egentlig helt surrealistisk. På mange måter har disse månedene gått så fort.

Masse lykke til alle sammen - håper fødselen blir en god opplevelse for oss alle. :)

Hurra hurra!!!! :D
Endelig september og jeg er lei!! :P Ikke mange dagene igjen nå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Masse lykke til alle dere som venter ☺ Spennende dager fremover ♡

Har termin i dag, men føler ikke det er noe på gang her enda men det er veldig spennede tider kjenner jeg :)
Håper det skjer snart for jeg er klar, uansett så er han her om ikke alt for lenge :)
Og det er bare 16 dager til jeg selv har bursdag, har ikke tenkt på det en gang i år :P
Lykke til alle sammen, nå er vi straks i mål :D

tenk det, endelig september! Helt utrolig! Nå poppes det babyer titt og ofte :)

Back
Topp