September eller Oktober

Barnslig

Glad i forumet
Har termin 9. oktober, men pga sist fødsel,som endte med keisersnitt,kommer jeg til å søke om keisersnitt nå også, da blir jo terminen i september...
Hvor skal jeg være da tro, her eller i Oktober ????

Jeg har termin 23 eller 26 september, men går vel over som vanlig. Gikk 15 dager sist, så jeg er litt på begge jeg ;-)

Ja, tenkte litt på det, titte innom litt her og der :)

Henge på begge stedet er jo kjekt :) men det er ikke sikkert at et planlagt ks blir tatt lenge før termin?

Tror de pleier å ta det ca 2 uker før termin...

Ja ok :) mente å ha hørt 7-10 dager jeg. Spennende og se da! Liten mulighet for at det er løsningen her og.

Ja, vet det er mange som er litt imot det, å mener man bør prøve, men jeg har prøvd, og det gikk ikke, har ikke særlig lyst å prøve igjen nei.....
Var redd første gang også, men hadde liksom funnet meg i at dette skulle jeg, og da det gikk som det gikk, og endte med keisersnitt så tør jeg ihvertfall ikke igjen...... 
Synes det er godt å vite at det finnes en annen måte, ellers vet jeg ikke om jeg hadde ville hatt flere barn....

Dette er uansett en sak mellom deg og jordmor/ lege da. Hva dere kommer frem til kan ikke andre blande seg inn i ;) Her kan det være eneste muligheten om det blir som sist (stor unge som i tillegg lå litt feil), men om det ser anderledes ut ønsker jeg å prøve igjen. Om ikke vil jeg mye heller ha planlagt ks enn haste-ks som det ble sist...

Back
Topp