September barn

wimza82

Betatt av forumet
Heisann!

Da må jeg dessverre forlate dere til fordel for septemberforumet. Var på en ekstra vekstkontroll i dag pga stort barn ved første svangerskap.Denne gangen er det et enda større barn.Jeg er tydeligvis veeeldig flink på å få store barn....
Legen ble veldig forfjamset.Så pga mislykket igangsettelse og keisersnitt første gang,svangerskapsdiabetes nå og svangerskapskløe (dette svangerskapet har jeg seriøst fått ALT!),ble dato for nok et keisersnitt satt til 20.september.
Kjenner at det er på tide at ungen kommer ut, så skal bli gøy å få treffe henne (for det er en JENTE!)! :D

Lykke til :-)

Er i omtrent samme situasjon som deg. Termin 2.oktober, men planlagt KS den 18.september. Her skyldes det stort barn og tidligere akutt keisersnitt. Tipper du også synes det er litt rart å ha en planlagt dato å forholde seg til, og innen neste uke er omme har vi babyene hos oss. Masse lykke til! :)  

Masse lykke til. Men du trenger vel ikke forlate oss sånn helt på ordentlig selv om tuppa kommer litt tidligere enn ventet?? ;)

Er så spent, ,har lille snuppa kommet til værden ? Å e alt bra me mor å barn ?

Back
Topp