September❤️

Har ikke blitt ruger helt enda:) klinikken ville se det an til onsdag, da er eggene forhåpentligvis nådd blastocyststadiet.

Har hatt innsett to ganger før. Det går lekende lett. Må bare huske å ha full blære. Hele undersøkelsen er over på 5 min :)
Aha, da setter jeg deg tilbake:joyful:
Full blære faktisk? Blir det enklere å sette inn da? Så bra det går fort:)
 
Da ruger jeg på et perfekt tredagers egg :Heartred Testdag 16. september, får se om jeg klarer å vente så lenge.
 
Da har jeg fått update på embryo utviklingen etter uttaket mitt som var nå søndag :)

De fikk ut 25 egg, men der var det en god del som ikke var modne. Men var 11 som ble befruktet og de har valgt å dyrke disse til 5-dagers så blir innsett på fredag ☺️ Og så fikk jeg en oppdatering nå at det er 8 embryoer som er av toppkvalitet og at det er 3 som er medium som de skal fortsette og dyrke.
 
Da har jeg fått update på embryo utviklingen etter uttaket mitt som var nå søndag :)

De fikk ut 25 egg, men der var det en god del som ikke var modne. Men var 11 som ble befruktet og de har valgt å dyrke disse til 5-dagers så blir innsett på fredag ☺️ Og så fikk jeg en oppdatering nå at det er 8 embryoer som er av toppkvalitet og at det er 3 som er medium som de skal fortsette og dyrke.
Spennende, og mange gode egg du fikk❤️
 
Da har jeg fått update på embryo utviklingen etter uttaket mitt som var nå søndag :)

De fikk ut 25 egg, men der var det en god del som ikke var modne. Men var 11 som ble befruktet og de har valgt å dyrke disse til 5-dagers så blir innsett på fredag ☺️ Og så fikk jeg en oppdatering nå at det er 8 embryoer som er av toppkvalitet og at det er 3 som er medium som de skal fortsette og dyrke.

Så fint med så mange befruktede og med god kvalitet, det lover veldig bra :joyful:
 
Da har jeg endelig hatt mitt første innsett, så nå er det bare å vente i spenning de neste 14 dagene. ;) jeg måtte opp med full blære, når jeg la med ned i stolen og de fikk på ultralyden, så var det første hun sa "oj, det var ei full blære". Jeg holdt virkelig på å tisse med ut der jeg låg, men det gjorde visst at det ble enkelt for hun og se hvor hun skulle sette tilbake egget. :p
 
Da har jeg fått update på embryo utviklingen etter uttaket mitt som var nå søndag :)

De fikk ut 25 egg, men der var det en god del som ikke var modne. Men var 11 som ble befruktet og de har valgt å dyrke disse til 5-dagers så blir innsett på fredag ☺️ Og så fikk jeg en oppdatering nå at det er 8 embryoer som er av toppkvalitet og at det er 3 som er medium som de skal fortsette og dyrke.

Det høres jo veldig bra ut :)
 
Da har jeg fått update på embryo utviklingen etter uttaket mitt som var nå søndag :)

De fikk ut 25 egg, men der var det en god del som ikke var modne. Men var 11 som ble befruktet og de har valgt å dyrke disse til 5-dagers så blir innsett på fredag ☺️ Og så fikk jeg en oppdatering nå at det er 8 embryoer som er av toppkvalitet og at det er 3 som er medium som de skal fortsette og dyrke.

Wow, snakk om gullfangst!
 
Ja nå krysser jeg alt for at de holder seg kvar og at det blir et fint innsett på fredag ☺️ Da havner du og jeg veldig likt i løypa da med tanke på at eet blir 5 dagers jeg setter inn på fredag ☺️

Bare én dag forskjell, det er fint å ha noen å ligge likt med :happy: Deilig med blasto sånn sett, færre ventedager etter innsett, selv om det er lenge å vente på innsettet
 
Testet tidlig sist jeg var gravid, 9dpo (mistet veldig sent da). Så kommer til å ryke på en test samme tid denne gangen:yuck:

Jeg klarte å holde meg til testdato, så spent på hvordan det går nå. Har strategisk kun én test hjemme, Clearblue med ukeindikator, så håper at lysten til å se et høyt tall veier tyngre enn lysten til å teste :hilarious:
 
Ja nå krysser jeg alt for at de holder seg kvar og at det blir et fint innsett på fredag ☺️ Da havner du og jeg veldig likt i løypa da med tanke på at eet blir 5 dagers jeg setter inn på fredag ☺️
Jeg setter også inn 5 dagers på fredag, spennende å være likt med noen :) Dagene nå frem mot innsett går utrolig sakte synes jeg!
 
Bare én dag forskjell, det er fint å ha noen å ligge likt med :happy: Deilig med blasto sånn sett, færre ventedager etter innsett, selv om det er lenge å vente på innsettet

Ja ikke sant, veldig hyggelig ☺️ Ja helt klart, og tror det er det beste for kroppen min også å få «hvile» 5 dager ☺️
 
Back
Topp