September❤️

Hva er deres erfaring med stimulering før egguttak? Vet det er individuelt, men vil bare høre:) Er på cd3 i dag og skal på ul til fredag, på cd7. Bruker bemfola og fyremadel. Kan det være jeg kan sette elsprøyta i helga og ha uttak på mandag allerede, eller blir det for tidlig? Er så spent!!:smiley-bounce012

På mitt ene ferskforsøk stimulerte jeg fra cd3, hadde første UL på cd10 og uttak på cd13 :)
 
Hva er deres erfaring med stimulering før egguttak? Vet det er individuelt, men vil bare høre:) Er på cd3 i dag og skal på ul til fredag, på cd7. Bruker bemfola og fyremadel. Kan det være jeg kan sette elsprøyta i helga og ha uttak på mandag allerede, eller blir det for tidlig? Er så spent!!:smiley-bounce012

Jeg begynte med Gonal-F cd3 og så begynte jeg med Fyremadel cd7. Kontroll på cd8 og cd10. Ovitrelle på cd10 og uttak på cd12 ☺️
 
Jeg begynte med Gonal-F cd3 og så begynte jeg med Fyremadel cd7. Kontroll på cd8 og cd10. Ovitrelle på cd10 og uttak på cd12 ☺️
Jeg begynner med Fyremadel på cd5. Og så ul cd7. Og så ringte jeg de nettopp, og da sa ho mest sannsynlig en ul til på cd9/cd10. Og da blir sikkert uttaket på cd11-13 et sted:) Nesten likt som deg da:joyful:
 
Da er jeg ruger til et perfekt 8 delt egg. Og kanskje to som klarer utvikle seg frem til onsdag blir lagt på frys. ❤️
 
Last edited:
Det går fint:) Satt deg likegodt opp på ruger, da:) Såå spennende:D Kan du fortelle hvordan innsettet var?:)

Har ikke blitt ruger helt enda:) klinikken ville se det an til onsdag, da er eggene forhåpentligvis nådd blastocyststadiet.

Har hatt innsett to ganger før. Det går lekende lett. Må bare huske å ha full blære. Hele undersøkelsen er over på 5 min :)
 
Hva er deres erfaring med stimulering før egguttak? Vet det er individuelt, men vil bare høre:) Er på cd3 i dag og skal på ul til fredag, på cd7. Bruker bemfola og fyremadel. Kan det være jeg kan sette elsprøyta i helga og ha uttak på mandag allerede, eller blir det for tidlig? Er så spent!!:smiley-bounce012

Mine stimuleringer har vart fra cd 2 til cd 9- cd11:)
 
Blir gjerne med her. Vært i augustgruppa, da jeg hadde stimulering og egguttak i starten av august, men det var planlagt totalfrys. Nå venter jeg på ny syklus så jeg kan komme i gang med fryseforsøk.


Micron, 30, forsøk#1, barn#1, Fertilitetssenteret, uttak i august med totalfrys, venter på fryseforsøk i stimulert syklus, medisin: estradot, cyclogest

Dere som har gjort fryseforsøk tidligere, har dere prøvd i naturlig eller stimulert syklus? Og hva er deres erfaring? Ble litt overrasket da jeg skulle ha i stimulert, men forstått det er veldig vanlig for å kunne styre hvilken dag innsett blir.
 
Blir gjerne med her. Vært i augustgruppa, da jeg hadde stimulering og egguttak i starten av august, men det var planlagt totalfrys. Nå venter jeg på ny syklus så jeg kan komme i gang med fryseforsøk.


Micron, 30, forsøk#1, barn#1, Fertilitetssenteret, uttak i august med totalfrys, venter på fryseforsøk i stimulert syklus, medisin: estradot, cyclogest

Dere som har gjort fryseforsøk tidligere, har dere prøvd i naturlig eller stimulert syklus? Og hva er deres erfaring? Ble litt overrasket da jeg skulle ha i stimulert, men forstått det er veldig vanlig for å kunne styre hvilken dag innsett blir.
Så spennende! Lykke til . Jeg har hatt både styrt og egen, jeg liker best styrt for da føler jeg sykehuset har full kontroll. Liker ikke å måtte teste meg frem til el. Men dette er nok veldig individuelt
 
Da er jeg startet med stimulering:) første ultralydkontroll den 9/9. Aner ikke helt hvordan jeg skal få det til siden jeg jobber 7-15 den dagen
 
Var hos GU i dag. Må gå på medisiner i 2dager til. Siste fyremadel blir onsdag morgen og skal sette EL sprøytene onsdag kveld. Vi skal være på Haugesund kl.08:00 fredag morgen for uttak. :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Jeg er blitt så vandt til klexanen nå at jeg ikke tenker over det lenger. Men husker det fra starten selv. Hehe, irriterende det der. Håper det går seg til hos deg også. Jeg har homozygot, hva med deg? Spennende at vi har innsett på samme dag da! Er det fryseforsøk du skal ha?
Blir man vant til de altså? Gir litt håp å høre, for etter 2 uker må jeg si jeg sliter mer og mer med å sette dem pga smertene :(
Men så gøy vi har innsett samme dag ja! Fryseforsøk her ja, etter spontanabort fra forrige fryseforsøk.
Har heterozygot mutasjon, men det er en aggressiv variant. Både jeg og søster arvet fra mor, som har hatt blodpropp i begge ben og begge lunger.
 
Back
Topp