Seprasjonsangst

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Altså av mødrene?

Startet med tungt hjerte på jobb idag å det var helt jævlig! Begynte nesten gråte da jeg kom på jobb, klarte å svelge klumpen. Da jeg kon hjem gikk det greit men så begynner jeg bare å gråte. Når ungene sover gråter jeg å når folk spør hvordan det går gråter jeg. Herreguuud kan ikke huske at det var slikt sist gang jeg startet jobb etter endt permisjon. Håper det blir bedre for er skikkelig trist
 
Jeg skjønner deg VELDIG godt! Jeg begynner i slutten av januar og gruer meg allerede... Ikke noe koselig å ha det sånn, så håper det går seg til for dere etterhvert som tiden går og ting går seg til! ❤️
 
Huff. Begynner på jobb om 2 uker selv. Gruer meg selv.. Min tar heller ikke flaske som ikke gjør det lettere.. Har vært borte fra han noen timer før..da har jeg alltid prøvd å være hjemme igjen tidlig
 
Av erfaring så er de første dagene værst! Så går det seg til! Jeg syns det var værst da eldste begynte i barnehagen jeg! For da gråt han veldig hver gang jeg skulle gå... :( Lettere når jeg visste at han skulle være hjemme sammen med pappaen hele dagen. Følte meg tryggere da! :p
 
Idag går det heldigvis litt bedre
 
Gamle er babyen deres ? Jeg begunner 20 november å gru/ gleder meg!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg tenker ikke så mye over det de dagene jeg er borte (studerer, er borte 2-3 dager i uka), men merker jeg har blitt mye mer bekymret sånn generelt. Våkner om natta og må sjekke at hun puster, det har ikke vært sånn før. Har vel noe med at jeg ikke har full kontroll lenger :)
 
Begynner på torsdag. Gruer meg til å være lenge borte fra han.. 7,5 Mnd
 
Jeg begynte å jobbe annenhver uke i august. Den første uka tenkte jeg ikke på annet enn ungen da jeg var på jobb, savnet ham sånn! Går greit nå, mye takket være ammefri midt på dagen, det gleder vi oss til hver dag, begge to :)
 
Her og har jeg en time før på dagen og en etter. Ikke klart å få til å amme i lunsj pausen enda. Så over 6 t uten pupp når han i hovedsak har levd kun på melk og 1-2 små måltider. Men kun vært i jobb i 2 dager nå. Savner permisjonen allerede
 
Back
Topp