Seperasjonsangst

Sorland

Forumet er livet
Er det noe her som har opplevd dette med di små?

Lurer på om Oliver har det, han hylskriker om jeg forsvinner. Blir kanskje ikke noe bedre når han er forkjøla i tillegg.
Merker det er slitsomt når det er slik, vil jo har henge i armene mine. Får jo ikke gjort en ting her når han er slik. Han kan til nøden sitte i vippestolen ved siden av meg i noen minutter.
Går greit om pappaen hans tar han med seg, men setter jeg Oliver fra meg er å be om trøbbel [&:]

Noen som aner hvor lenge en slik periode kan vare? Er kanskje litt forskjell fra unge til unge da.

har lest at dette kan komme fra 6-9mnd alderen. Det kan vare en stund men det kan også gå fort over. Kommer veldig ann på barnet. Håper det gåt fort over for Oliver.
Skjønner kjempegodt at det er tungvindt.

Det gjør Aksel og.
Og om eg går på do om natta og han ligger i senga å halvsover så hyyyyyler han.

ORIGINAL: eplemos

Det gjør Aksel og.
Og om eg går på do om natta og han ligger i senga å halvsover så hyyyyyler han.

Om natta og når sambo legger han går det enn så lenge greit.

Hun blir ikke akkurat superhappy visst jeg setter henne hos pappa'n,og så går vekk...Hyl og skrik!!
Samme om jeg legger henne på gulvet og går ut av syne...Så jeg vet ikke om det er separasjonsangst eller om det er blitt et avhengighetsforhold[8|]
Hun hyler aldri når jeg legger henne,og går ut av rommet[:)]

ORIGINAL: Mildrun

Hun blir ikke akkurat superhappy visst jeg setter henne hos pappa'n,og så går vekk...Hyl og skrik!!
Samme om jeg legger henne på gulvet og går ut av syne...Så jeg vet ikke om det er separasjonsangst eller om det er blitt et avhengighetsforhold[8|]
Hun hyler aldri når jeg legger henne,og går ut av rommet[:)]

Akkurat slik er det her [&:]

Ja, OA blir ikke så glad for at jeg går ut av synet hans... men har hjulpet litt at jeg har lekt "mamma borte - titttitt" med ham.. for da virker det som han skjønner at jeg kommer tilbake... først var jeg bare borte to sekunder, nå kan jeg være borte flere minutter uten at han hyler.

Oh, yes! Maja er som en klegg hele dagen lang og skal helst sitte i armene mine hele dagen. Sånn har hun vært i en mnd, minst! Regner med at det går over når hun lærer å krabbe, håper ihvertfall det [8D]

Back
Topp