hønepønemor
Gift med forumet
Jeg er aleine med min 2.5 år gamle sønn, han er stort sett vandt til bare å ha meg rundt seg og barnehagen, når jeg leverer han i bhg så går det greit.., men tok han med meg på trening en dag og da skulle han være i lekestuen, da klamret han seg fast til beina mine og stor hulket og gjemte hodet sitt, samme gjorde han for ca 2 mnd siden da min mor skulle passe han, han ble helt ifra seg da jeg dro, ikke sint med hylgrein..og min mor sa han hadde ropt på meg lenge etter at jeg hadde gått, hun fikk skikkelig vondt av han, og jeg fikk dårlig samvittighet[&o]
På lørdag skal min mor passe han igjen, og jeg er redd det samme skjer da..noen som vet hvordan vi kan bearbeide dette sånn at det blir lettere for han når jeg drar? Mange som sier at det er heeelt vanlig og at det er bare å ta turen, men jeg føler det skal litt mer til her, men vet ikke helt hva eller hvordan[&o] Huff, noen som vet hva vi kan gjøre?
På lørdag skal min mor passe han igjen, og jeg er redd det samme skjer da..noen som vet hvordan vi kan bearbeide dette sånn at det blir lettere for han når jeg drar? Mange som sier at det er heeelt vanlig og at det er bare å ta turen, men jeg føler det skal litt mer til her, men vet ikke helt hva eller hvordan[&o] Huff, noen som vet hva vi kan gjøre?