Seperasjonsangst?? Blir gal...

Lykkeliten85

Betatt av forumet
Lillegutt har vell og merke 2 eldre søsken, som gir han oppmerksomhet hele tiden, mens de er hjemme.
Mens på dagtid, når de er på skolen, kan jeg nesten ikke legge han fra meg lengre,
med mindre jeg sitter ved siden av han, uten at han griner sårt. Med en gang (mer eller mindre) jeg forsvinner, blir han hysterisk...


Jeg klarer jo ikke høre på den grininga. Det gjør det vel bare verre og...

Tips?

Har prøvd å ha han litt i bæreselen. Men jeg blir ikke like effektiv. Jeg må få tatt litt husarbeid og div. før de store kommer hjem, til lekser og middag.
 
Har hørt at det er veldig vanlig i den alderen der. Min var riktignok slik de 4 første månedene. Ble litt bedre, men så har det kommet tilbake igjen (ikke like ille som de første månedene!).

Er nå litt over 7 måneder, og jeg kan ikke engang løpe inn på kjøkkenet og tilbake til stuen før jeg hører gråt. Har skjønt at det er fordi babyene rundt 6-8 måneders alder begynner å skjønne at verden er så mye mye større.

Kan anbefale deg wonder weeks hvis du ikke allerede har denne appen? Viser ulike utviklingstrinn samt hvordan babyen kan reagere. Her har vi ekstrem-sutring som kjennetegn på hver eneste leap.

Edit: Så at teksten min bare så ut som en suppe. Måtte legge til linjeskift:)
 
Back
Topp