Seperasjons angst sier du??

ToSmå2010

Forumet er livet
Tror Tobias har en liten periode nå hvor han helst skal se mammaen sin hele tiden.. [8D] Igår var han helt ekstrem satt å hyylte så fort jeg var ute å syne for han.. [:-]

Jaja.. Det går jo over[:D] Er jo litt koselig når jeg liksom ser hvor mye jeg betyr for han.. [:)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Tror Tobias har en liten periode nå hvor han helst skal se mammaen sin hele tiden.. [8D] Igår var han helt ekstrem satt å hyylte så fort jeg var ute å syne for han.. [:-]

Jaja.. Det går jo over[:D] Er jo litt koselig når jeg liksom ser hvor mye jeg betyr for han.. [:)]

Du er ikke alene, bare jeg skal ut på kjekkene en liten tur å sette fra meg noe , så begynner han å hylgrine. Det er en type gråt jeg faktisk ikke har hørt Oliver komme med før.. snodige greier, men se meg hele tiden det skal han....

Sånn er det her også, men faktisk andre veien. Når Lars drar på jobb følger Oliver etter ut i gangen og blir skikkelig lei seg når han går ut døra og ikke kommer tilbake. Og hver gang Lars kommer hjem fra jobb blir han helt i hundre, selv om han har sutret hjemme sammen med meg.

Tror vi har fått en liten pappadalt jeg ;p

ORIGINAL: ToSmå2010

sånn er det her og![:)]

ORIGINAL: lillebebis

Sånn er det her også, men faktisk andre veien. Når Lars drar på jobb følger Oliver etter ut i gangen og blir skikkelig lei seg når han går ut døra og ikke kommer tilbake. Og hver gang Lars kommer hjem fra jobb blir han helt i hundre, selv om han har sutret hjemme sammen med meg.

Tror vi har fått en liten pappadalt jeg ;p

Koselig det også da[:)]

Er sånn her også.
Koselig,- men slitsomt;)

Back
Topp