Separat toalett eller ikke?

Pouri

Betatt av forumet
Vi skal pusse opp badet, og har pr i dag separat toalett.
Lurer fælt på om vi skal slå ned veggen og ha toalettet inne på badet eller om vi skal beholde det separat.
Badet vil føles mye større, men samtidig er det ganske greit som det er...

Hva ville dere gjort?
 
Ville slått ned veggen :)
 
Føler det kommer an på hvor enkelt det er, siden du spør så må det vel være ganske lett. Da kommer det jo an på om dere har behov for å ha den doen tilgjengelig selv om noen er i dusjen:)
 
Vi hadde det sånn og vi slo det sammen, og er kjempe fornøyd. Men vi hadde 2 ganske små rom når de var separat. Og nå har vi ett "normalt" bad. :)
 
Vi skal pusse opp badet, og har pr i dag separat toalett.
Lurer fælt på om vi skal slå ned veggen og ha toalettet inne på badet eller om vi skal beholde det separat.
Badet vil føles mye større, men samtidig er det ganske greit som det er...

Hva ville dere gjort?

Hmm.. hvis dere har et ekstra bad, slå ned vegg:). Hvis ikke, er det kjekt å ha det separert!! Hvis den ene må dusje NÅ og den andre må på do NÅ. Vi har atskilt:)
 
Vi har sammen. Vurderte å ha separat men ble enige om at sammen var det beste for oss.
Vi har da også et ekstra toalett på vaskerommet om nøden blir som værst.
 
Vi har toalett nede og toalett+bad oppe. Veldig kjekt å ha et "bare do", så trenger ikke gjester å inn overalt :)
 
Hadde separat toalett og dusj i første leiligheten vi bodde i, syns det var greit og da var vi bare 2. å være en familie og kun ha et bad uten noe ekstra toalett, ble mye kø og dørbanking
 
Hvis det er eneste bad/toalett ville jeg beholdt det separat, med mindre badedelen er veldig liten :) har dere flere toaletter i huset ville jeg slått ned veggen :)
 
Jeg har aldri prøvd separat toalett, men jeg liker å ha alt i samme rom. Vet ikke hvorfor egentlig, er vel bare fordi jeg er vant med det. Som regel er jeg jo bare på badet for den ene tingen, altså enten dusje eller gå på toalett. Hvis du har trivdes med separat tidligere, så er det vel bare å beholde. Du vil sikkert fortsette å trives med det. Det med romfølelse kan jo være et godt argument for å rive, da det er deilig med et stort bad.

Rotete svar. Hehe. Jeg ville laget et bad, men det er jo kun fordi jeg liker det selv. :)
 
Separert! Spesielt om man bare har et bad. Deilig å kunne dusje og være lenge på bade uten å tenke på at noen skal på do.
 
Vi har to separate toalett og et bad uten toalett. Trodde det skulle irritere meg, men jeg elsker det!
Ville valgt det pånytt :)
 
Back
Topp