• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Separasjonsangst???

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Atte...
Hva er det lengste dere har hvert borte fra mini frem til nå????

Mmmmm, 20 min? [8D]
Nei, var borte 2 timer når jeg måtte ha glukosebelastning [:)]

En time, halvannen gjerne. [:)] Da bare for å handle. Men skal snart på julebord (forsinka, i know) så da blir det mange timer [8D] Spent på hvordan det går da [:D]

godt det ikke bare er meg da!
kan ikke fatte hvordan jeg skal kunne klare å ikke ha henne i nærheten over natta..

Kjenner jeg gruer meg til den første overnattingen hennes!

Første overnatting blir nok lenge til, men jeg skal til tannlegen på onsdag, og da skal han være hos svigerinna mi/tanta si [:)]
Også skal han ut noen timer med "tanta si" på fredag, så jeg får fiksa kaker til dåpen [:)]

jeg har nemmelig noen tanter og en bestefar som kløøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør i fingrene etter å passe prinsessa [:D]

Dagtid eller ingentid hadde jeg sagt da [:D]

ORIGINAL: ilabom

hahahhahahaha!
vi får vel begynne i det små vel.
Kusinen min overnattet hos oss for første gang da hun var 3 mndr gammel.

13timer ca.

ORIGINAL: Mirell

hahahhahahaha!

Oh, det er jeg ikke klar for.. Men på dagtid kan jeg strekke meg til noen timer tror jeg [:D]

hahahhahahaha!

Oh, det er jeg ikke klar for.. Men på dagtid kan jeg strekke meg til noen timer tror jeg [:D]

Lengste jeg har hvert vekke fra snuppa er 4 timer!
Det var helt grusomt!

ORIGINAL: dresden

13timer ca.

hvordan klarte du det?

jeg har ikke denne ekstreme separasjonsangsten. [&:] jeg vet at han har det bra hos besteforeldrene og da klarer jeg å slappe av og kose meg.

13timer ca.

hvordan klarte du det?

jeg har ikke denne ekstreme separasjonsangsten. [&:] jeg vet at han har det bra hos besteforeldrene og da klarer jeg å slappe av og kose meg.

Håper jeg klarer å slappe av også når den tid kommer.
har som sakt hvert borte fra henne i 4 timer. Å da var hun hos besteforeldrene sine.. Å jeg føler meg helt trygg på dem..
Det er det å ikke ha snuppa i nærheten til å kose meg som jeg sliter med..

Tja, ca 1 time? Og det har vært når jeg har reist på butikken etter at ungene har lagt seg på kvelden...[:)] Storesøster på 2,5 har kun overnattet borte når jeg var på sykehuset og fødte [8D] Bruker sjeldent barnevakt, og mest fordi jeg liker å være sammen med ungene mine  For oss har det feks vært helt uaktuelt å dra på weekend tur uten barn.

Syns ikke det er riktig å kalle det for separasjonsangst... Er omsorg, omtanke, kjærlighet osv som gjør at man ikke ønsker å forlate babyene sine hos andre. Morskjærlighet og morsinstinkt er ikke noe å tulle med

ORIGINAL: lomittra

Tja, ca 1 time? Og det har vært når jeg har reist på butikken etter at ungene har lagt seg på kvelden...[:)] Storesøster på 2,5 har kun overnattet borte når jeg var på sykehuset og fødte [8D] Bruker sjeldent barnevakt, og mest fordi jeg liker å være sammen med ungene mine  For oss har det feks vært helt uaktuelt å dra på weekend tur uten barn.
javascript:void(AddText('[&:]'))
Syns ikke det er riktig å kalle det for separasjonsangst... Er omsorg, omtanke, kjærlighet osv som gjør at man ikke ønsker å forlate babyene sine hos andre.

Morskjærlighet og morsinstinkt er ikke noe å tulle med

kanskje jeg bare har ett veldig sterkt morsinstinkt eller no [&:]

2 timer. Skulle i bursdag. men reiste fort hjem igjen

Et døgn er det vel.. Hun har overnattet hos både mormor og farmor.. UTEN at vi var med[:D] Det gikk veldig fint begge gangene.. Jeg savnet henne da jeg våknet om morgenen og hun ikke var der da.. Nå har vi besteforeldrene våre like i nærheten, så det er ikke så vanskelig å ha henne der, syns nå vi da.... Hadde de bodd et stykke unna så hadde det nok ikke blitt overnattingsbesøk enda...

ORIGINAL: Charlis

Et døgn er det vel.. Hun har overnattet hos både mormor og farmor.. UTEN at vi var med[:D] Det gikk veldig fint begge gangene.. Jeg savnet henne da jeg våknet om morgenen og hun ikke var der da.. Nå har vi besteforeldrene våre like i nærheten, så det er ikke så vanskelig å ha henne der, syns nå vi da.... Hadde de bodd et stykke unna så hadde det nok ikke blitt overnattingsbesøk enda...

30 min til snuppas nærmeste

Back
Topp