Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mirell
ORIGINAL: ilabom
Dagtid eller ingentid hadde jeg sagt da [:D]
hahahhahahaha!
vi får vel begynne i det små vel.
Kusinen min overnattet hos oss for første gang da hun var 3 mndr gammel.
Dagtid eller ingentid hadde jeg sagt da [:D]
hahahhahahaha!
vi får vel begynne i det små vel.
Kusinen min overnattet hos oss for første gang da hun var 3 mndr gammel.
Oh, det er jeg ikke klar for.. Men på dagtid kan jeg strekke meg til noen timer tror jeg [:D]
ORIGINAL: dresden
ORIGINAL: dresden
13timer ca.
hvordan klarte du det?
jeg har ikke denne ekstreme separasjonsangsten. [&:] jeg vet at han har det bra hos besteforeldrene og da klarer jeg å slappe av og kose meg.
For oss har det feks vært helt uaktuelt å dra på weekend tur uten barn. 
ORIGINAL: lomittra
Tja, ca 1 time? Og det har vært når jeg har reist på butikken etter at ungene har lagt seg på kvelden...[:)] Storesøster på 2,5 har kun overnattet borte når jeg var på sykehuset og fødte [8D] Bruker sjeldent barnevakt, og mest fordi jeg liker å være sammen med ungene mineFor oss har det feks vært helt uaktuelt å dra på weekend tur uten barn.
javascript:void(AddText('[&:]'))
Syns ikke det er riktig å kalle det for separasjonsangst... Er omsorg, omtanke, kjærlighet osv som gjør at man ikke ønsker å forlate babyene sine hos andre.
Morskjærlighet og morsinstinkt er ikke noe å tulle med
ORIGINAL: Charlis
Et døgn er det vel.. Hun har overnattet hos både mormor og farmor.. UTEN at vi var med[:D] Det gikk veldig fint begge gangene.. Jeg savnet henne da jeg våknet om morgenen og hun ikke var der da.. Nå har vi besteforeldrene våre like i nærheten, så det er ikke så vanskelig å ha henne der, syns nå vi da.... Hadde de bodd et stykke unna så hadde det nok ikke blitt overnattingsbesøk enda...