Senvirkninger av epidural..

Nei, ikke jeg, men venninda mi fikk den ekle hodepinen som kan komme. Hun lå på sykehuset med kraftig migrene i 2 uker etter fødselen, grusomt [:o]
 
MEN jeg skal ta epidural igjen, det er SIKKERT!
 
Nei, ingen senvirkninger... er fortsatt veldig glad for valget mitt [:)]
 
ORIGINAL: XcrazyX Gravidusa

ikke annet enn at jeg kjenner punktet om d blir snakka om epiruralen....kjenner d jeg kjennte når jeg ble stukket!! akkurat som med blodprøvene, kjenner d bare ved tanken!!

 
Ja, kjenner det "rusher" gjennom hele kroppen når jeg tenker på det jeg å[&:]
 
ORIGINAL: _Helene_

ORIGINAL: XcrazyX Gravidusa

ikke annet enn at jeg kjenner punktet om d blir snakka om epiruralen....kjenner d jeg kjennte når jeg ble stukket!! akkurat som med blodprøvene, kjenner d bare ved tanken!!


Ja, kjenner det "rusher" gjennom hele kroppen når jeg tenker på det jeg å[&:]

 
kjennte heldigvis ingenting når de satte den jeg. men de satte den midt i ei rie til meg heldigvis... men jeg var lam i bena i litt over et døgn etter fødselen..
 
jeg hadde store ryggsmerter errte fødselen med epidural!var ikke klar over at det var den i begynnelsen..men så gikk det sakte medn sikkert bedre!nå kjenner jeg det bare ved ganske mye/tungt arbeid!
 
ikke virka den på meg heller så det var ikke verdt det for smertene engang![:(]uflaks!
 
Jeg har født 2 barn uten bedøvelse og uten å sy, jeg kommer nok til aldri å spørr etter epidural, høres forfærdelig vondt ut å bli stukket i ryggen. Så får håper neste fødsel går bra uten bedøvelse...
 
ORIGINAL: AngeLine

Nei, ingen senvirkninger... er fortsatt veldig glad for valget mitt [:)]

 
Samme her [:)]
 
Jeg fikk epidural da jeg skulle ha Madeleine, men de traff aldri riktig. Så ikke ut i ryggen etterpå. Har fremdeles vondt i ryggen etter at de prøvde og sette epidural så jeg skal ALDRI ha epidural igjen!
 
epidural og lystgass!!! -gjorde fødselen min til ett fantastisk minne!!!
 
Back
Topp