Sentimental/tårer

Bruker552mar

Forumet er livet
Er det flere her som har problemer med å holde på tårene for tiden?
Vet det er hormonelt, men begynner å bli småsprø!!! Kan knapt se reklamen på tv engang før tårene begynner å trille...
Litt trist bakgrunnsmusikk, en liten krangel med samboer, være nødt til å kjefte litt på min 6-årige sønn- skal ingenting til for å utløse syndefloden!

Er veldig sutrete ja. Min sønn på 7 år kaller meg grine unge. Satt å leste ukeblad i sta og bælja og grein. Er litt slitsomt ja. Hadde en drøm sist natt, at gubben heiv meg ut. Våkna at jeg grein. Gubben blei selvfølgelig fornærmet når jeg fortalte hvorfor jeg grein[:D]

ja, det er ikke lite heller!! Sambo er helt oppgitt avogtil, prøver han seg på litt konstruktiv kritikk griner jeg med en gang!! Tåler ingenting!!! Men, han må tåle mye.. uff.. sikkert ikke greit å være mann heller i denne sammenheng.. Og ja, det er slitsomt.. føler det går ut over knøttet også når jeg er så mye lei meg[:(] Klarer liksom ikke helt å se humoren og ironien i ting slik jeg gjorde før.. Iallefall tar det laaang tid før jeg ser det.. ;)

Godt det ikke bare er meg, trodde eg holdt på å bli sprø her :)
Hadde det ikke slik i mitt første svangerskap..

hihi.. går greit fåreløbig, men kjenner at den sentimentale biten ligger mer latent enn før ja.. rosende ord, negative ord osv.. får lett tårer av det...

Ja dette er kjent....huff, vet ikke selv hvorfor tårene kommer av og til. Får "grinekikk". Hadde senest ett i går, barna var der og plutselig strømmet tårene på. Måtte bare gå en tur jeg[&:] Synes det er blitt bedre enn det var heldigvis. Det går kanskje i perioder??? Hvordan har dere det ellers da?

Samboeren sier han er glad for at han har fått tid til å bli kjent med meg før jeg ble gravid. (Vi har vært kjærester i 5 år i desember.)For hadde jeg hatt slike humørsvingninger som jeg har nå til vanlig, ville han ikke holdt ut. ..[&o]Jeg kan gråte av alt: en reklame på tv, fin musikk, et fint bilde, en bra film, koselige ord og hvis jeg føler meg alene.

De første 3 månedene var eg bare illsint- hele tiden! Men da kvalmen gikk over forsvant sinnet og, og ble erstattet med alle disse tårene :(

ORIGINAL: desembermor

Noen som blir fort irritert også?? Eller er det bare meg,???

Årrh!!! Du aner ikke... tror jeg må gå til innkjøp av en boksepute slik at jeg kan få ut all aggresjonen i meg til tider.. [:@][:@] Alle følelser ligger mer utenpå, om det er å være lei, sint, frustrert, glad..

Jada, her kan vi sitte i de festligste lag og plutselig sitter jeg å sipper[:D]...........Og på st.hans-aften var vi å så på kongefamilien og når dem kom ble jeg så rørt....herregud[:D]
Så nei, jeg har definitivt IKKE kontroll på følelser for tida..hehehe[:D][:D]

det går litt opp å ned.e veldi følsom for tiden.satt i går å plagdes med noen arbeidstegninger ble så lei t slutt at æ begynte å hylskrike.bælja som en stukken gris.og når æ først begynne å skrik så skrik æ før alt samtidi!stakkars samboern min.han e blitt vant til det.kjæmpe flink å trøste mæ no.

Back
Topp