Sentimental MUCH!?!??!

Starbucks

Forumet er livet
Jeg vil bare si til dere alle at dere er fantastiske. Det siste halvåret har jeg blitt kjent med så mange flotte jenter. Jeg har faktisk blitt så glad i dere at dere er en del av hverdagen min. Selv om de fleste av dere bare er inne i telefonen min til daglig, så er jeg så heldig at jeg har fått møte noen av dere personlig. Dere er nydelige alle sammen!:) Og jeg krysser alt jeg har for at hver og en av dere skal få oppfylt deres drømmer om familie:):):)

Stor klem til alle sammen!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ååå, du er altså så god du! Stemmer i at det er fantastisk å ha dette forumet i vår situasjon. Det er så godt å ha et sted man kan være åpen om oppturer og nedturer og vite at den som leser virkelig forstår. Her heier alle på hverandre! Må også si at få er så positive og heiende som deg, Starbucks! Du er virkelig en humørspreder her inne!!

Sier meg enig i at her er det mange fantastiske jenter, selv etter min korte tid her føler jeg meg tatt imot meg åpne armer og store smil her inne

Og dette forumet og dere jenter har gjort min overgang til dette så mye enklere å takle når man føler man ikke står alene

Å du er herlig Starbuck!! Og jeg er helt enig med deg, uten dette forumet så tror jeg at jeg hadde blitt koko o_O
Det er så mange fantastiske mennesker her inne som støtter og hjelper, og bare ønsker godt. Og jo lengre jeg er her jo mer glad blir jeg i damene her inne. Og er det noen som fortjener en famile så er det oss som tilhører her inne!

Og signerer mammadrøm, du er en virkelig humørspreder her inne!!
:Heartred

Du er såååå søt :) Du er så snill og god å optimistisk for alle her inne. Gleder meg til dere skal i gang igjen

Forumet er flott å ha. Det kjennes godt å ha noen å dele motgang og medgang med, de som er i samme situasjon som en selv. Så koselig å lese! :)

Back
Topp