Sent svar

Cahaal

Gift med forumet
Fikk vite idag at vi ikke får vite om Marcus får bhg-plass før i uke 18... Det er 8 uker til det.... Kan det virkelig ta SÅÅÅ lang tid???

Frustrert?? JAAAAA!!!

Hvordan er det med dere & svar om bhg-plass??

ORIGINAL: Cahaal

Fikk vite idag at vi ikke får vite om Marcus får bhg-plass før i uke 18... Det er 8 uker til det.... Kan det virkelig ta SÅÅÅ lang tid???

Frustrert?? JAAAAA!!!

ååååååååååå blir så sinna.
Skjønner godt du blir frustrert.
jeg fikk vite i dag at det blir ikke barnehage plass for oss verken i år eller til neste år.
har fått ringt rundt til alle barnehagene vi har søkt  på nå, og fikk i sted svaret på den siste barnehage jeg søkte på. nops null plass, de hadde så mange første prioterte at plass kunne jeg bare se langt etter.[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

får vi plass, får vi beskjed mellom uke 10 og uke 13, får vi avslag kommer det etter uke 14

Jeg søkte i mars og fikk svar i november... [8|][&o][&:]

ORIGINAL: Thothamon

ORIGINAL: Cahaal

Frustrert?? JAAAAA!!!

ååååååååååå blir så sinna.
Skjønner godt du blir frustrert.
jeg fikk vite i dag at det blir ikke barnehage plass for oss verken i år eller til neste år.
har fått ringt rundt til alle barnehagene vi har søkt  på nå, og fikk i sted svaret på den siste barnehage jeg søkte på. nops null plass, de hadde så mange første prioterte at plass kunne jeg bare se langt etter.[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Ahh, kor surt da!!!

Back
Topp