Sensitiv

Nelly84

Glad i forumet
Flere enn meg som er veldig sensitiv for nyheter o.l for tiden? Jeg synes det er så mye fælt. Det er IS, lemlesting, overfallsvoldtekter, overgrep, pedofile på nett, dyremishandling og klimakriser i hytt og pine. Alt går innpå meg og jeg blir smått depressiv. Jeg greier liksom ikke separere meg fra det heller! Jeg er vanligvis ei glad jente men akkurat i svangerskap har jeg en tendens til å bli litt sensitiv og smådeppa.

Som om jeg skulle skrevet det selv. Og det å høre om overgrep på små barn, når man har det selv... Uff... :(

Jeg begynte å gråte da Heidi Weng gikk i mål for tidlig i dag, fordi jeg syns hun var så innmari flink opp bakken og så ble alt bare feil for henne!

Så jeg har slutta å se på nyhetene, for det tror jeg nok blir krise...

Ser ikke nyheter, blir bare trist av d. Ser ikke til normalt heller, men hvertfall ikke nå.

Ble og lei på Heidi Weng sine vegne. :(

Jeg begynte å gråte da Heidi Weng gikk i mål for tidlig i dag, fordi jeg syns hun var så innmari flink opp bakken og så ble alt bare feil for henne!

Så jeg har slutta å se på nyhetene, for det tror jeg nok blir krise...
Samme her. Fikk så vondt av henne, for hun gikk jo så bra!

Orker dessverre ikke se nyhetene lenger, blir bare ordentlig deppa og lei meg og lurer på hvorden det skal gå i denne verden for oss og barna våre. Blir helt satt ut bare å tenke på det :(

Ser eller leser omtrent ikke nyheter, gravid eller ei, er stort sett aldri noe hyggelig! Og det er veldig deprimerende, mannen følger med, så jeg får små referat, men orker ikke all den negativiteten!

Ser ikke nyheter jeg heller som regel. Leser nettaviser da, og får dermed med meg det viktigste, og går ikke inn på saker som jeg vet gjør meg deprimert. Vil helst ikke tenke på hvordan verden kommer til å se ut når barna våre er blitt voksne.

Jeg jobber som lærer og ser nyheter (barnetilpasset) hver uke. Synes også jeg nesten plikter å holde meg oppdatert på hva som skjer i verden da jeg har mange nydelige tenåringer som lurer på det ene og det andre som de selv snapper opp :) Men er det bare meg, eller er det mer overgrep og elendighet nå enn det var før..?? Så snart jeg går ut i permisjon er det slutt på å følge med på nyhetene her i gården også.. Glemmer aldri første dagen med nyfødt sist, slo på tvn og der var det en gjeng spekkhoggere som banket opp en sjøløve! Barseltårene strømmet på gitt

Jeg jobber som lærer og ser nyheter (barnetilpasset) hver uke. Synes også jeg nesten plikter å holde meg oppdatert på hva som skjer i verden da jeg har mange nydelige tenåringer som lurer på det ene og det andre som de selv snapper opp :) Men er det bare meg, eller er det mer overgrep og elendighet nå enn det var før..?? Så snart jeg går ut i permisjon er det slutt på å følge med på nyhetene her i gården også.. Glemmer aldri første dagen med nyfødt sist, slo på tvn og der var det en gjeng spekkhoggere som banket opp en sjøløve! Barseltårene strømmet på gitt

Back
Topp