For tiden er jeg såååå glad for at noen med ordentlig dårlig ånde puster på meg (eller ikke). Får lyst til å kaste opp. Ikke at jeg liker det til vanlig, men nå er det uutholdelig. Flere som sliter med overfølsom nese for tida?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ewww, den kan jeg godt forstå...Har en kollega som ikke er like nøye med å vaske uniformen så det er skikkelig sur svettelukt.. Gleder meg ikke til å kjenne den igjen på mandag
Huff:/ ikke godt det der, men litt glad for at jeg ikke er aleneHuff ja er helt grusomt... Kjenner alle lukter så ekstremt :-o
Haha! Gravide kunne sikkert tjent bra på nesa si jaHelt ekstremt! Samboeren lurer på å leie meg ut som sporhund
Forstår deg godt. Alt som man ikke brydde seg så fælt om før er uutholdelig :/Hvis samboeren drikker øl, må jeg holde pusten hvis jeg skal kysse han. Takler ikke lukten av øl, søppel, svette, sure sko, sprit og antibac, røyk.. Og sterk parfymelukt gjør meg dårlig..
Hehe, den har veldig søt lukt, men kan være litt sterk for nesa nå ja:/Ja.. holdte på å kaste opp av en mann som brukte jean paul parfymen! (Den blå mannekroppen)
Off, og kaffe som er såå godt. HeheJeg har også sensitiv nese og altfor gos luktesans! Har hendt flere ganger at jeg blir kvalm av lukter og mister matlysten. Kaffe er faktisk noe av det verste....
Ja, det er det ingen tvil om om naboen slipper en fis så vet jeg det for å si det sånnHaha! Gravide kunne sikkert tjent bra på nesa si ja
Ewww, den kan jeg godt forstå...
Her også. Jobber i matbutikk, så kommer ikke unna noen av luktene jeg er sensitiv for. Må holde meg når jeg sitter i kassa så jeg ikke brekker meg..Jeg kjenner alt av dårlige lukter rundt meg. Har satt ut sånne duftbomber rundt omkring i huset hvor jeg vet at dårlig lukt kan inntreffe gruer meg til å komme på jobb etter ferien nå. Der er det grusomt mye lukter
Jeg glemte å nevne kaffe i innlegget mitt, det er illeJeg har også sensitiv nese og altfor gos luktesans! Har hendt flere ganger at jeg blir kvalm av lukter og mister matlysten. Kaffe er faktisk noe av det verste....
Måtte jeg slippe å møte på noen som bruker den igjen.. flaut å brekke seg når man går forbi folkHehe, den har veldig søt lukt, men kan være litt sterk for nesa nå ja:/