Sensetiv nese..

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
For tiden er jeg såååå glad for at noen med ordentlig dårlig ånde puster på meg (eller ikke). Får lyst til å kaste opp. Ikke at jeg liker det til vanlig, men nå er det uutholdelig. Flere som sliter med overfølsom nese for tida? :P

Har en kollega som ikke er like nøye med å vaske uniformen så det er skikkelig sur svettelukt.. Gleder meg ikke til å kjenne den igjen på mandag :(

Har en kollega som ikke er like nøye med å vaske uniformen så det er skikkelig sur svettelukt.. Gleder meg ikke til å kjenne den igjen på mandag :(
Ewww, den kan jeg godt forstå...

Hvis samboeren drikker øl, må jeg holde pusten hvis jeg skal kysse han. Takler ikke lukten av øl, søppel, svette, sure sko, sprit og antibac, røyk.. Og sterk parfymelukt gjør meg dårlig..

Jeg kjenner alt av dårlige lukter rundt meg. Har satt ut sånne duftbomber rundt omkring i huset hvor jeg vet at dårlig lukt kan inntreffe:p gruer meg til å komme på jobb etter ferien nå. Der er det grusomt mye lukter :p

Jeg måtte kjøpe forskjellige skyllemiddel, for den ene dagen lukter det godt og neste dag vondt. Bor på landet, og noen har gjødslet!!!! Kan ikke ha åpne vinduer eller gå ut. Er helt jævlig!

Hvis samboeren drikker øl, må jeg holde pusten hvis jeg skal kysse han. Takler ikke lukten av øl, søppel, svette, sure sko, sprit og antibac, røyk.. Og sterk parfymelukt gjør meg dårlig..
Forstår deg godt. Alt som man ikke brydde seg så fælt om før er uutholdelig :/

Ja.. holdte på å kaste opp av en mann som brukte jean paul parfymen! (Den blå mannekroppen:p)
Hehe, den har veldig søt lukt, men kan være litt sterk for nesa nå ja:/

Jeg har også sensitiv nese og altfor gos luktesans! Har hendt flere ganger at jeg blir kvalm av lukter og mister matlysten. Kaffe er faktisk noe av det verste....:eek:

Jeg har også sensitiv nese og altfor gos luktesans! Har hendt flere ganger at jeg blir kvalm av lukter og mister matlysten. Kaffe er faktisk noe av det verste....:eek:
Off, og kaffe som er såå godt. Hehe

Jeg kjenner alt av dårlige lukter rundt meg. Har satt ut sånne duftbomber rundt omkring i huset hvor jeg vet at dårlig lukt kan inntreffe:p gruer meg til å komme på jobb etter ferien nå. Der er det grusomt mye lukter :p
Her også. Jobber i matbutikk, så kommer ikke unna noen av luktene jeg er sensitiv for. Må holde meg når jeg sitter i kassa så jeg ikke brekker meg..

Back
Topp