Sensation White

LenaLena89

Blir kjent med forumet
Har et masse spm jeg, må absolutt alt være hvit? Til og med sko? Kan jeg ha på meg en hvit singlett f.eks med noe tekst? Hva med veske? Kan jeg levere den noen sted? Og jakke? Kan tenke meg at det blir litt for varmt å ha på den..og jeg har ikke lyst å kjøpe meg en hvit jakke bare for 1 natt...:) Men ellers gleder jeg meg masse!!:))

Det meste skal vell være hvitt selv om jeg tviler på at alle kommer til å bruke det. Og på slike store ting bruker det vell å være garderobeplass man kan oppbevare vesker og jakker. Men somsagt absolutt allt må vell ikke være hvitt..

Henta fra billettservice:

Dette er et arrangement med dresscode. Det vil si at alle som vil inn på arrangementet må ha på seg hvite klær.

Du kan lese mer om dresscoden her:
Sensation enforces a strict 'all white' dress code. Specifically this means all clothing with the exception of shoes, accessories and small logos must be white.

Det vil være garderobeplikt og vi vil oppfordre alle til å kle seg etter værforholdene.
Vinterjakker / varme klær med en annen farge en hvit vil man måtte henge av seg i garderoben.

Det vil bli foretatt en visitasjon av alle som skal inn på arrangementet for å sørge for at ingen tar med ulovlige gjenstander inn på området.

Det vil ikke være mulig å ta med følgende gjenstander:
- Bager / vesker / sekker
- Flasker
- Alkohol eller andre rusmidler
- Fyrverkeri/ laserpenner
- Våpen
- Paraplyer
- Proffesjonelle kameraer og annet opptaksutstyr
- Stoler

Back
Topp