Sengetøy

lykkelig90

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har noen av dere lagt på sengetøy i seng/vugge/vogn? Klør i fingrene etter å gjøre det, men så usikker på om det er for tidlig :smiley-bounce012

Vil ikke at det skal bli støvete. Jeg har ikke vasket det ennå heller. Men gjør det nok snart og legger det i en skuff etterpå. Også kan mannen min re opp mens jeg er på sykehuset eller vi kan gjøre det når vi er tilbake :)

Har tatt dynetrekk på dyna og lagt den i en skuff [emoji87]
Klarte ikke å vente [emoji23]
Kjøpte til og med matchende sengesett til meg selv [emoji87]
Vurderte til og med å legge på alt sengetøyet og legge et stort laken over sånn at det ikke ble støvete [emoji23]

Jeg har tatt på laken og sengetøy i vogna:hilarious: nå blei det brått flytting på oss så den står støver ned i garasjen føler jeg så må uansett vaske det på nytt:p

Jeg har tatt på bedsidecriben og sprinkelsenga fordi jeg synes det er mye finere med en oppredd seng[emoji23] Det på sprinkelsenga må vaskes før bruk selvfølgelig (igjen) [emoji28]

Jeg har vasket sengetøyet, og lagt det i en skuff. Venter med å re opp og sette opp seng, krybbe og vogn pga støv.

Nei, må finne det frem fra kjelleren og vaske det opp nå snart. Så får vi hel ordne når vi nærmer oss uke 37 :-)

Alt er vasket å lagt klart. Mannen skal montere og fikse senga og vugga mens jeg er på sykehuset. Har med vilje ikke lagt noe fram. Alt ligger i skuffer/skap eller plastkasser med lokk. Hunden vår har røytetid nå. Hun mister ikke et hårstrå utenom røyteperiodene, men to ganger i året ligger det pels over alt etter henne. Tilogmed på loftet der hun aldri er.

Har kun funnet det fram og skal hive det til vask :) så blir det nok til at samboeren setter det på mens jeg er på sykehuset. Han må få montert sammen bedside criben også [emoji85]

Har vasket og lagt det klart i posen som tilhørte sengetøyet, klart til å legge på rundt termin :-)

Har satt opp sprinkelsenga inntil vår seng og skrudd den inntil med tvinger, det hindrer gravidputa i å falle ut om natten også slipper vi å styre med det når knøttet er her :-)

Back
Topp