Sengetøy baby

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Kanskje dumt spm, men vet jo at de ikke skal ha pute når de er små. Men hva med å legge feks putetrekket bare under hodet? Er det farlig osaå?

Kanskje dumt spm, men vet jo at de ikke skal ha pute når de er små. Men hva med å legge feks putetrekket bare under hodet? Er det farlig osaå?
Jeg tenkte å bruke flanellbleier under hoderegionen i tilfelle gulping osv. Pakke de godt under madrassen på begge sider så jeg ikke risikerer å få de frem for ansiktet.
Jeg er førstegangs så lite erfaring om de er ok å bruke putetrekkene, men har ikke tenkt å bruke de selv.

Jeg tenkte å bruke flanellbleier under hoderegionen i tilfelle gulping osv. Pakke de godt under madrassen på begge sider så jeg ikke risikerer å få de frem for ansiktet.
Jeg er førstegangs så lite erfaring om de er ok å bruke putetrekkene, men har ikke tenkt å bruke de selv.

Tenkt å bruke det også, men for å ha litt mer å spille på :p tenkte å evt «trekke» det rundt madrassen.
Førstegangs selv, så mye nytt å sette seg inn i:)

Om du kan trekke de rundt madrassen så kan jeg ikke skjønne at de ikke kan brukes:) de putetrekkene som har følgt med mine sengesett har vært så små og med sånne reimer til å knyte. Slike hadde jeg ikke vill brukt:)
Hehe ja vi har mye å sette oss inn i. Morsinnstinktet slår nok til ;)

Om du kan trekke de rundt madrassen så kan jeg ikke skjønne at de ikke kan brukes:) de putetrekkene som har følgt med mine sengesett har vært så små og med sånne reimer til å knyte. Slike hadde jeg ikke vill brukt:)
Hehe ja vi har mye å sette oss inn i. Morsinnstinktet slår nok til ;)

Var ikke noen tråer på disse. Kan legge det rundt på samme måte som en klut på en måte. Og tar hullet oppover i senga. Får se :)
Hehe vil tro det :)

Vi har laken som er vantett på baksiden og hun har ikke gulpet noe særlig ennå så vi har ikke brukt noe. Men kommer til å bruke gulpeklut om det blir nødvendig. Den er så lang at vi kan legge den nedi på hver av sidene og hun klarer uansett ikke å få den over ansiktet (enda).

Vi bruker ikke putetrekkene første tiden, men de flanellklutene ( store gulpekluter).
I sengen har vi madrass først, så tisselaken over der, overmadrass og vanlig laken på toppen. Så er mini pakket inn i ullpledd med flanelklut under hodet og dyne over kroppen der igjen;)

Back
Topp