Sengesett?

Ajja

Gift med forumet
Noen som har tips om kor eg kan finne fine sengesett i duse farger?
Til de minste dynene?
Og selvfølgelig til sprinkelseng ;)

Syns alle jeg klarer å finne er så skarpe farger på...

Aller helst nettbutikk da vi ikkje har værdens største utvalg i butikker her eg bor ;)

Hehe ;) ja har symaskin, men kjente no ikkje heilt at eg hadde ork te å sy nåkka sjøl.... ;)

På kid og bare barn har de sengesett i dus rosa og dus blå. Kid har vel egen nettbutikk :) Princess har vel også nettbutikk. Jeg har funnet flere fine på kid :) Der er det også salg på utvalgte varer om dagen så kanskje du er ekstra heldig :)

♡Termin 15 juli♡

Hvis du har Hansen og Dysvik i nærheten så har de nydelige sengesett, også i flanell i duse farger :) se her:

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1372523201438.jpg
    1372523201438.jpg
    38,9 KB · Visninger: 37
Sniker litt :) var nettopp på jysk og Barnas hus ..der har de masse fint i duse farger :)

Handlet en liten haug på lemmer, salg også!!!!!! :D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Herregud... Lek mer der altså!!!!!!

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Hansen og Dysvik har vi ikke her lenger..... :( Men ser jo at de har nettbutikk.... :D

Lemmer? mohahaha... Lurte litt på hva det var for en butikk ja ;) Tjohei ;)
You made may day.... Hormoner til tusen så skal ikke mye til for å få fram et stort smil etter en dårlig dag :)

Mulig eg e SÆR... Men alt e jo rosa og blått.... Eg vil ha LILLA....
Har hatt ei ROSA prinsesse no i 6 år.... Ja har ho fremdeles og det e ROSA som gjeld enda så eg e liiiiiiitt lei..... ;)

Princess hadde eg fint i lilla me mariusmønster (kjøpte det jo selvfølgelig ikkje), men det har dem ikkje i nettbutikken :(
Var innom princess sist vi var i byen på UL!

Er forøvrig enig at det er veldig mye rosa til jenter, i alle fall til helt nyfødte. Jenten min er bare 16 mndr gammel, men jeg er alikevel lut lei :P Har aldri vært noe glad i rosa selv, så da jeg fikk jente så kjøpte jeg alt jeg kom over i lilla (og hvitt, brunt ++) ;) De som gav klær i gave kjøpte jo så mye rosa uansett :P

For dere som vil ha med farger, og annet enn rosa og blått, småfolk, katvig, sebra og smalstuff sitt sengetøy :) masse fargerike og stilige mønstre! i tillegg fantastisk kvalitet ;)

Synes dette sengesettet fra jysk var helt herlig da: http://jysk.no/soverom/sengesett/baby-junior/baby/baby-sengesett-unna-lilla-kids-collect Men du ønsker kanskje enda lysere farge? Har sett det med mariusmønster fra Princess som du nevnte, det er jo utrolig lekkert! ;)

Jepp dettan e kjæmpe fint åsså ;) Har sett på det, så ende vell opp me å kjøpe det ;)
Største snuppa har faktisk fått/arva gardina i detta mønstre.... Men vi har ikkje hengt dem opp enda ;)
Ja tenkte på enda lysere/dusere ;)
Jepp må vell innom en princess butikk nesten gang jeg er i nærheten å kjøpe det ;)

Jepp dettan e kjæmpe fint åsså ;) Har sett på det, så ende vell opp me å kjøpe det ;)
Største snuppa har faktisk fått/arva gardina i detta mønstre.... Men vi har ikkje hengt dem opp enda ;)
Ja tenkte på enda lysere/dusere ;)
Jepp må vell innom en princess butikk nesten gang jeg er i nærheten å kjøpe det ;)
Jeg elsker ugler så kommer sikkert til å kjøpe det sengesettet i lilla til storesøster og i blått til lillebror :P

Back
Topp