sengerand...

smyga

Gift med forumet
bruker dere d ennå?jeg har just tatt den vekk...for den lå som en pølse helt nede og de knytte båndene gikk av ,en etter en...men føler han stanger litt i løpet av natta...[8|]men han har ikke våknet av d[;)]og heller ikke grint[;)]

ORIGINAL: Susseline2

Jepp, bruker den ja..blir så lunt og koselig synes jeg[:)][:)]

har du en stiv en?altså,sengerand[8D][8D][8D][;)]
min sin er av tøy,så da mi satt sank ned bunnen på senga,så holdt den seg ikke opp...vurderer å legge to tepper på sidene...

den er det en stund sia jeg tok bort...... bell ble noe roligere da også...det er jenta som skal ha kontroll seh[&:]

Her blei den pakka bort for leeeenge sia.. Han reiv den av hele tiden, så til slutt var d ikke tråder igjen.. [>:] Så den er vekk ja.. [8D]

Nei den forsvant fort for nytten av den var der absolutt ikke i det hele tatt!! Isabell's armer og ben var over og under og hun brettet den helt ned samma hvor stramt jeg knytte[;)]

Vi bruker den enda.. Syns det er greit ha den på en stund til selv om snuppa syns det er gøy knyte opp lissene[:D]

Har egentlig ikke reflektert over det men innser at den er borte jah. Egentlig har jeg lyst til å sette den opp igjen, men den er så dårlig (myk og jævlig) at det blir jo ikke koselig i det hele tatt. Gidder liksom ikke investere i en ny heller [:D]

ORIGINAL: Kefirånde

Har egentlig ikke reflektert over det men innser at den er borte jah. Egentlig har jeg lyst til å sette den opp igjen, men den er så dårlig (myk og jævlig) at det blir jo ikke koselig i det hele tatt. Gidder liksom ikke investere i en ny heller [:D]

den sklir ned uansett åssen jeg knytter den....

ORIGINAL: smyga

Kan jo teste spikerpistol [8|][8D]

ORIGINAL: smyga

Kan jo teste spikerpistol [8|][8D]

ikke d dummeste du har sagt idag da[8D][8D][8D][8D][8D][8D][;)]

Nei den ble tatt av for en uke eller to siden når berta hadde omgangssyken, måtte vaske den og så det gikk så fint uten den så har ikke satt den på igjen.

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Vi bruker vår enda, men på den er det knyting oppe og nede[:)]

Back
Topp