Senger

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Noen som har noen tips til babysenger eller? I normal prisklasse hehe. Har arvet vugge etter tantungen min men den vil jeg ha i stua så jeg slipper gå opp å ned trappa hele dagen.

Ja tenkte kjøpe der men ville høre litt her først :)

Har vuggen, som jeg brukte når jeg var baby, i første omgang. Så blir det sprinkelsengen fra IKEA. Den arver hun etter storebroren. Fornøyd med den sprinkelsengen. Storebror flyttet ut av den rett før 3års dagen hans.

Går det ann å ta av ene siden på di på ikea?

Ja! Kjøpte en sengehest når vi tok av siden. Vi er fornøyd med ikeasengen. Godt ikke måtte kjøpe ny stor seng med en gang de kryper ut av sprinkelsengen

Vi har en vi kjøpte til storebror på barnashus for ca tusen kr med madrass som gjerne var litt tynn så den skal vi kjøpe ny :) tror de har den ennå til samme pris ellers har jo IKEA masse fint

Arver IKEA- sprinkelseng av søstera mi,men kjøpt ny madrass til den da. Den tar vi av ei langside på og fester inntil vår seng i de først mnd, og setter på igjen langsida etter hvert når det blir mindre nattamming. Og arver familievugga til å ha i stua. Og arver reiseseng :-)

Vi har Sprinkel seng fra Ikea. Denne tok vi av siden på å senket og satte på sengehest. Kjøpte den til første mann så den gjør jobben sin!

Vi har sprinkelseng fra før av, men på den kan ikke den ene siden tas av. Hvis jeg skulle kjøpt ny ville jeg fått tak i en hvor man kan ta av ene siden, høres mye kjekkere ut.

Vi har ei vugge vi skal ha i stua, og sprinkelseng som kommer tiul å bli stående på barnerommet når vi får pusset det opp :)
Har ikke helt bestemt oss for hvordan vi skal gjøre det på soverommet enda....

Back
Topp