Sengeplass til baby <3

Så utrolig søtt!!

Nå får jeg litt kløe i fingrene her... Men jeg tror mannen hadde blitt litt sjokkert hvis jeg hadde begynt å bære opp vugge og re opp seng. For han så skjer jo ikke dette "før til neste år". :p

Haha, må le litt!!
For min del er det rart å tenke på at han kan komme enten i år eller neste år :p

Så utrolig søtt!!

Nå får jeg litt kløe i fingrene her... Men jeg tror mannen hadde blitt litt sjokkert hvis jeg hadde begynt å bære opp vugge og re opp seng. For han så skjer jo ikke dette "før til neste år". :p

Haha, må le litt!!
Hehe. Mannen holder seg langt unna det der. Han sier ingenting på noe osv. Vi skal handle i dag og gjøre i stand litt i morgen. Må få opp leandervuggen i taket og lært datteren at den ikke skal lekes med.

Ville gjort det før julerushen starter der for fullt :p var der ukedag på formiddagen og folk var allerede tullerusk :p ikke gøy med stor mage, vonde føtter og bekkenplager :p

Hehe.. Jeg syns det er slitsomt å gå inne på IKEA (UTEN bekkenløsning, stor mage og vonde føtter :P ). Det alltid så mye folk der, lange køer, lange avstander å gå.. :P Ser ikke for meg at det blir mindre slitsomt under julerushet :P

Jeg har planlagt å dra dit en formiddag i slutten av denne uken. Håper jeg er så heldig å slippe unna altfor store mengder med folk som er tullerusk der borte.. :P Men spørs vel det :P

Hehe.. Jeg syns det er slitsomt å gå inne på IKEA (UTEN bekkenløsning, stor mage og vonde føtter :P ). Det alltid så mye folk der, lange køer, lange avstander å gå.. :P Ser ikke for meg at det blir mindre slitsomt under julerushet :P

Jeg har planlagt å dra dit en formiddag i slutten av denne uken. Håper jeg er så heldig å slippe unna altfor store mengder med folk som er tullerusk der borte.. :P Men spørs vel det :P
Vi skal dit etterpå. Så blir spennende å se hvor mye folk det er der.

Du må gjerne si fra om det er mye folk der eller ikke!! Drar dere på ettermiddagen eller?
Vi reiser med en gang er ferdig på jobb kl 14. Men er ett stykke for oss å dra så er nok ikke der før rundt 15. Ja skal se om jeg husker det. Hehe. Eller så får du minne meg på det. Har fått skikkelig gravid hjerne.

Vi reiser med en gang er ferdig på jobb kl 14. Men er ett stykke for oss å dra så er nok ikke der før rundt 15. Ja skal se om jeg husker det. Hehe. Eller så får du minne meg på det. Har fått skikkelig gravid hjerne.

Hehe.. Godt å høre det er flere av oss som har gravid hjerne :P
Du får kose deg masse på IKEA!! Shopp masse!!! Ikke slit deg ut ;)

Så utrolig fine og koselige soveplasser :-)
Har også kjøpt den sengen! Den er super fin :-D
Gleder meg til vi skal gjøre i stand selv :-) men er lenge til for min del. :-P

Så utrolig fine og koselige soveplasser :-)
Har også kjøpt den sengen! Den er super fin :-D
Gleder meg til vi skal gjøre i stand selv :-) men er lenge til for min del. :-P

Det blir lenge til her også, pga vi har liten leilighet, og det er ganske lite plass på soverommet vårt, så tenkte å sette opp senga i desember en gang :)

Hehe.. Godt å høre det er flere av oss som har gravid hjerne :P
Du får kose deg masse på IKEA!! Shopp masse!!! Ikke slit deg ut ;)
Da var vi endelig hjemme igjen. Kortet mitt er vel kokt men. Hehe. Var ikke så fullt på ikea, har sett det verre. Vi sleit vel oss ut alle sammen. 2 åringen er helt utslitt. Eneste jeg var skuffet over i dag var at det er så lite ull i små str å få tak i. Var kun fra str 62 og oppover. Det kommer til uke sier de hele tiden, men det sa de forrige mnd også.

Nydelig, likte drømmefangeren;) Vi har fått inn alt i huset, men ikke redd opp sengen ennå, ;)

Back
Topp