Sengeplass klar!:)

Lillestjerne2016

❤️
Aprillykke 2016
Har hatt veldig trang til redebygging i det siste. Det har resultert i at jeg allerede har sengen/sengeplassen klar! Vet jeg er veeeeldig tidlig ute, men klarte ikke å stoppe meg selv. Er så utrolig koselig!

Noen andre som har det? Legg gjerne ut bilder av sengeplass eller andre ting som redebyggingen deres har resultert i :)ImageUploadedByBV Forum1452176493.370601.jpg

Så fint! Vi skal male et nytt strøk over sprinkelsenga neste helg :) Trengs etter at to knøtt har stått og skrapa med tenna i kantene :P Når den er tørr og fin setter vi nok opp senga på rommet vårt tenker jeg :)

Så koselig :)

Idag kom den nye madrassen til bedside criben og to sengesett til lillebror :) men det ble lagt i boden i noen måneder til.

Vi fikk det nye stativet til den gamle babykurven i posten idag. Måtte montere det for å se om det passet, for om det ikke passet skulle vi kjøpe ny vugge.

Så da ble det til at kurven ble hentet frem for å prøve. Den passet :D
...men blir pakket bort i boden igjen til mars nå da. :P

Kurven er over 40 år gammel, skikkelig morro med et slikt klenodium. Trekket er "bare" 28 år gammelt da. :P Og så må vi ha ny madrass i. :)

ImageUploadedByBV Forum1452197022.704236.jpg

Vi fikk det nye stativet til den gamle babykurven i posten idag. Måtte montere det for å se om det passet, for om det ikke passet skulle vi kjøpe ny vugge.

Så da ble det til at kurven ble hentet frem for å prøve. Den passet :D
...men blir pakket bort i boden igjen til mars nå da. :P

Kurven er over 40 år gammel, skikkelig morro med et slikt klenodium. Trekket er "bare" 28 år gammelt da. :P Og så må vi ha ny madrass i. :)

Vis vedlegget 154902
Jeg har også en kurv som jeg har arvet og vil bruke Vil gjerne også ha stativ til, men lurer på om kurven er for stor.. Hva heter stativet du kjøpte og hvor stort er det?

Har nok ikke alt klart sånn som du hadde det der, men har kjøpt mye av det vi manglet i dag og skrudde sammen senga for litt siden, så om jeg klarer å holde meg til planen rer jeg opp sengen til slutten av mars. Men kommer nok til å gjøre mye annet før den tid for å få ting klart ;p

Redebyggingen har så smått startet her og, har nemmelig ryddet hele huset denne uken fra rom til rom ! Helt utslitt og bekkenet straffer meg nå, men herregud så deilig det er å få det gjort :) Ryddet plass i skuffer og skap på både badet og klesrommet, så nå gjenstår bare resten av innkjøpene :)

Back
Topp