Sengeokkupasjon...

gettan

Andre møte med forumet
Jeg lå egentlig og ikke fikk sove ordentlig. Så hørte jeg et par tassende føtter og døren som stille gled opp, og så så jeg shiluetten til lille Isak på snart seks år som tydelig listet seg inn til oss. Han fikk ikke sove, og la seg forsiktig opp i midten av sengen. Tre minutter etterpå kom storebror Henrik på 8 1\2... mamma, kan eg ligge her..? Man kan jo ikke si ja til den ene og nei til den andre, selv om det begynner å bli tangt med fire personer og en stor mage i en seng. Det endte med at jeg da sto opp, og ligger nå på sofaen med et lite knøtt i magen som også er våken. Han er akkurat passert 24 uker og det er deilig å kjenne at sparkene blir kraftigere for hver dag nå. Gleder meg veldig til å få treffe han og til at han skal bli en del av gjengen i sengen. :-) da tror jeg livet vil føles komplett.
Hilsen lykkelig, våken mamma til snart tre gutter.

Høyres ut som nettene vi kan ha, men hos oss er det foreløbig bare eldstremann på snart 4 som kommer tassende på natta[:D]

He he.. hørest ut som det skulle vert hjemme hos oss ;) vi har en på snart 8 og en på 4 som kommer på nettene.. men hos oss er det pappen som må ut av senga, hehe.. det med at når den lille kommer så blir familien komplett føler jeg også på.. Sambo ville ikke ha flere barn og jeg følte sånn på dette med at vi skulle være komplett, men heldigvis så ombestemmte han seg og nå bare venter vi på å bli fulltallige.. rart, men det føles bare så rett.. [:D][:D] blir så glad bare med å tenke på det :)

Jeg gleder meg til snuppa begynner å komme tassende inn!! Høres så kjempekoselig ut :)

Her kommer lillegutt på snart 2 år også tassende inn til oss om natta. Er kjempe koselig syns jeg![:D]

Ja, det er deilig. Det beste i verden er når varme barnekropper smyger seg inntil din egen hud en tidlig morgen. Da vet man at barna føler seg trygge og at man selv er den som gjør dem trygge. Det blir rart den dagen de ikke kommer opp i sengen til oss lengre... den tid , den sorg. Nyt barna deres, jenter! Husk de er bare til låns!

naaaw, så koselig

Hehe..har sagt til mannen at vi får kjøpe en gjesteseng vi kan flytte over i når ungene kommer inn til oss[8D]

seng på 150, og med Tara oppi + lillebror som kommer blir utrolig trangt[:-] Magnus kommer sjeldent da, men Tara kommer hver natt[:-]

Hehe, høres ut som dere må innvistere i en diiiiiiger seng når gutt nummer 3 kommer[:)]

Hadde også besøk av jenta mi i mårest. Kom tuslende inn på rommen vårt i 6 tida i mårest. Da pekte hun på tv'n på rommet vårt og sa Kikkikii! (Hinkel Pinkel)[8D] Så da var det å sette på Drømmehagen på dvd og ha en rolig morgenstund i senga[;)]

Back
Topp