Sengen til baby

Det er ikke bare bare Bernt

Gift med forumet
Septembergull'17
Hvordan ser babysengen deres ut inni? Altså hva har dere av tepper/dyne/pute osv?

Jeg synes det ser så utrolig ubehagelig ut å bare ligge på en madrass, så jeg skulle gjerne brukt babynest fortsatt for å gjøre det mer lunt og koselig, men det går jo ikke:P har en følelse av at lillemor liker å sove med dynen under seg/mellom seg når hun ligger på siden. Hun styrer fæælt på natten og ser ut til å ville ha noe under hodet da hun legger seg med hodet oppå armen sin og prøver å snu seg for å legge seg på dynen.. Hmm. Noen forsalg / erfaringer rundt dette?

Har madrass, sengekant som står av seg selv, dyne og en koseklut med kaninhode på, lunt og godt [emoji173]️ ligger som regel midt i senga med rompa i været og kosen dytta opp i ansiktet eller på siden med knær og panna inn mot sengekanten [emoji173]️

Har bare madrass, dyne, putetrekk og en liten Knut han ligger og koser på.

Mini liker å snu veldig mye på seg om natta, ligger på tvers eller med hodet i fotenden brått, så liksågreit å ikke ha noe mer dill i senga.

Prøvde å gi en bamse å kose på noen ganger, men det slår feil fordi han bare leker med den og blir mer våken [emoji85][emoji57]

Sengeslange og dyne bare. Hun ligger helt i ro hele natta, vrir bare på hodet av og til. Liker å ha det lunt rundt hodet, så legger gjerne ene kinnet helt inntil sengeslangen.

Hvordan ser babysengen deres ut inni? Altså hva har dere av tepper/dyne/pute osv?

Jeg synes det ser så utrolig ubehagelig ut å bare ligge på en madrass, så jeg skulle gjerne brukt babynest fortsatt for å gjøre det mer lunt og koselig, men det går jo ikke:p har en følelse av at lillemor liker å sove med dynen under seg/mellom seg når hun ligger på siden. Hun styrer fæælt på natten og ser ut til å ville ha noe under hodet da hun legger seg med hodet oppå armen sin og prøver å snu seg for å legge seg på dynen.. Hmm. Noen forsalg / erfaringer rundt dette?

Har hun koseklut?

Sengekant og dyne. Har kos når han sovner, men den tar eg vekk då. Den er eit stort putevar, så wr redd han roter seg inn i det uten tilsyn [emoji4]

Back
Topp