Sengen er montert

^Forundringspakken^

Elsker forumet
- Og her er resultatet!

Synes den er nydelig og gleder meg til å gjøre den helt klar!

ORIGINAL: Lunica

Å så koselig seng [:)]
Jeg ville også ha hvit seng til knøttet, men vi ente opp med å låne en trehvit [:'(]

Ja, vi hadde ei lånt hvit enkel sprinkelseng til Elias, men denne gang ville jeg ha en ny! Denne er veldig rimelig også -rett under tusenlappen, kjøpt på Ikea og er av merket hensvik[;)][:)]

Ja den var kjempefine :) :O)
Vi skal også ha hvit sprinkelseng, men bunnen kan ikke heves, det er litt dumt, men men... det er en seng som vi har arvet og har blitt brukt på guttene mine også. helt ok.. men jeg fikk mye mer lyst på den som du har.. hehe [:D]

Kjempefin[:)] Ville også ha en hvit, men fått en i mahogny... Lurer på å male den om jeg altså[8D][:)]

nydelig! [:D][:D]

jeg skulle akkurat til å spørre deg om den er fra Ikea, for jeg var der i helgen og så på en som lignet veldig. Og det er jo den!![:D] Syns den er så fin, den lille borden på sengegavelen gjør det lille ekstra.
Men vil dere si dette er en jenteseng? Vi vet ikke hva vi får, så må jo tenke litt nøytralt her, men jeg syns den passer til begge kjønn jeg da[:)]

ORIGINAL: Cezi

jeg skulle akkurat til å spørre deg om den er fra Ikea, for jeg var der i helgen og så på en som lignet veldig. Og det er jo den!![:D] Syns den er så fin, den lille borden på sengegavelen gjør det lille ekstra.
Men vil dere si dette er en jenteseng? Vi vet ikke hva vi får, så må jo tenke litt nøytralt her, men jeg syns den passer til begge kjønn jeg da[:)]

Nei, vi venter gutt(etter ordinær ul) - og jeg synes denne sengen går like fint til gutt - men jeg er en romantisk nostalgiker da, og synes bare det er fint om det er litt søtt. Jeg bruker mer en gjerne blonder på gutt feks[:)]
Så smak og behag[;)][:D]

Back
Topp