Sengemadrass?

Antronettesbaby

Betatt av forumet
Jeg sitter litt på nett å ser på utstyr som må kjøpes inn og det er bl.a madrass til seng.. Fant en på Barnas hus til kr 799 også en på babyshopp til kr 399. Begge disse madrassene var i str 55x115.. Er det virkelig så stor forskjell på madrasser? Noen med erfaring?

vi kjøpte madrass på IKEA til Mathias og er veldig fornøyde med den. blir kjøpt der til nestemann også. unødvendig å kjøpe madrass til 800 til en liten baby som kan både tisse og gulpe ut madrassen sin

Søk litt om det på nett. Tror det var noe om at babyene ikke skulle ligge for mykt. Vi kjøpte en madrass på ikea til 600-700 kroner. Kjøpte der  fordi vi kjøpte senga der og det var den madrassen som føltes mest riktig da ;) Se på madrassene og se hva som stemmer mest for din magefølelse :)

Eg var å kjøpte madrass i går. Svane babymadrass. 5 lags hvor det går an å vaske av ett lag om gangen.

jeg var og kjøpte madrass på jysk i dag på salg, 550 kr for dream zone madrass 60x120:) tenkte dream zone måtte være en god madrass siden det er et bra merke:)

Det er faktisk ganske stor forskjell ja.. Vi kjøpte de på IKEA som koster mellom 400-500 kr. Husker ikke hva den het. (vacker kanskje?) Den har jeg vært fornøyd med til de to andre også. Den billigste på IKEA feks er ganske tynn og 'tett'. Samler seg mye midd.. Har ikke kjennskap til de på barnas hus. Men er sikker på at de er bra også.

Back
Topp